  • 11. Data: 2019-09-23 22:12:48
    Temat: Re: Zjazd z autostrady
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.09.2019 o 12:00, J.F. pisze:

    > Jazda, postoj ... a c* wie co to jest

    "zatrzymaj" się tak przed stopem, to pan kulson ci wytłumaczy:P

    > Ale bedzie, bo teraz korytarz zycia ma byc gdzie indziej :-P

    No ale ci z prawego mają zjechać na awaryjny - jak widać na załączonym
    ruchomym obrazku - słabo wychodzi jak już zajęty:P

    Pojedz dalej na most grota - tam jest więcej odstępstw niż przepisów.

    > Przemaluja  ? :-)

    Wiesz, po tym jak poprawili "ustąp pierwszeństwa" gdzie nie było komu
    ustępować (przmalowali ciągłą na przerywaną, żeby jednak było komu, mimo
    że jazda w ten sposób nie ma sensu), to ja już wolę nie zgłaszać:P

    --
    Shrek