eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZjazd z autostradyRe: Zjazd z autostrady
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
    stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Zjazd z autostrady
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <5d85b2de$0$17343$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Sat, 21 Sep 2019 11:14:09 +0200
    Message-ID: <r6sdtlpiy5vc.8xqdr7mqlzqn$.dlg@40tude.net>
    Lines: 46
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
    X-Trace: 1569057246 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 510 82.143.187.50:58466
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2662859
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sat, 21 Sep 2019 07:19:28 +0200, Shrek napisał(a):
    > Takie tam:
    > https://youtu.be/yhoxxI3jCEI

    Jakby sie grzecznie ustawil na koncu korka, to by mial auto cale :-P

    a awaryjne wlaczyl ? :-)

    Ci ludzie to tez jakos dziwnie stoja - stoja, potem luka duza ...

    > do niedawana podobnie było przy zjeżdzie na Łódź w Strykowie - jakiś
    > proejtant uparł sie, żeby zamiast trzy pasy >trzy pasy, jeden w prawo
    > zrobić trzy pasy > zwężka do dwóch > z powrotem trzy pasy, jeden w
    > prawo. Skutkiem czego ludzie stali na awaryjnym, a zęść jeździła po
    > powierzchni wyłączonej z ruchu:
    >
    > https://www.google.com/maps/@51.8897194,19.6014677,1
    62a,44.5y,246.73h,48.18t/data=!3m1!1e3
    >
    > Uspokoiło się jak A1 zrobili i część skręca wcześniej. Czasem
    > zastanawiam się co projektantom we łbie siedzi.. Albo to - o co chodzi z
    > tym wyłączeniem prawego pasa
    >
    > https://www.google.com/maps/@52.261855,20.953083,3a,
    41.1y,39.78h,89.1t/data=!3m6!1e1!3m4!1sd_izkW5EpMYii
    9SLGr8zTg!2e0!7i16384!8i8192
    >
    > W drugą stronę są normalnie cztery, w projekcie cztery, a ktoś sobie
    > wyłączył bo tak - zróbmy z pięciu pasów trzy i sprawdźmy co się stanie;)

    Moze po prostu chcieli ci zaoszczedzic dylematu gdzie sie korek
    zaczyna - beda dwa pasy, jeden w prosto, drugi w prawo :-)

    A moze prozaicznie - pas awaryjny ma byc, to jest, chocby od wezla do
    wezla bylo 600m.
    Szzegolnie, ze po drodze trzy wiadukty, barierka, i nie da sie w pole
    uciec ...

    Swoja droga - czy projektanci nie powinni wydzielic wczesniej pasa do
    skretu w prawo ?

    A moze ten dyr z mordu pouczylby w telewizji jak tam jechac?
    Awaryjny pas swiety, ustawiamy kolejke na prawym pasie ruchu, wlaczamy
    awaryjne, i absolutnie nie wpuszczamy nikogo z lewego - pojedzie do
    nastepnego zjazdu, to sie nauczy, k*, kultury :-)

    Pod wroclawiem to by chyba wystarczylo jedna bramke dorobic :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: