  • 41. Data: 2010-11-04 19:35:30
    Temat: Re: Zimówki 225/40/R18?
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Thu, 4 Nov 2010 18:47:44 +0100, moon na pl.misc.samochody napisał(a):

    > a spece i tak się z was śmieją:
    > http://www.opony.com.pl/artykul/czy-wezsze-opony-na-
    zime-sa-lepsze/?id=18

    Jasne. ABS i inne cuda działają dobrze tylko z jednym rozmiarem opony ...
    Panowie mylą drastyczną zmianę obwodu koła, od samej zmiany rozmiaru, z
    zachowaniem niewielkiej różnicy. Skoro producent mojego paścia homologowal
    trzy rozmiary : 225/45/17, 205/55/16 i 195/65/15 to systemy muszą działać
    tak samo, niezależnie od tego jaką akurat mam oponę. Oczywistym jest, że
    nie należy zmieniać dowolnie rozmiarów opon, a poruszać się w ramach
    określonych przez producenta. Ja letnie mam 225/45/17 a zimowe 195/65/15 -
    i obydwa rodzaje opon są optymalnie dobrane do warunków.

    Węższy rozmiar opony ma jeszcze jedną zaletę - większy profil, co przydaje
    się w warunkach kraterogennych - większa możliwość amortyzacji przez samą
    oponę.

    "Przejrzałem go na wskroś, wiem, kto za nim stoi. Stanisław Jerzy Lec"

  • 42. Data: 2010-11-04 21:40:00
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-11-04 18:47, moon pisze:

    > to może uzgodnijcie zeznania o co chodzi, bo jak na razie co teoretyk, to
    > inna koncepcja.
    > a spece i tak się z was śmieją:
    > http://www.opony.com.pl/artykul/czy-wezsze-opony-na-
    zime-sa-lepsze/?id=18

    > moon

    I mów tu do słupa, gdy słup dupa. :(

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 43. Data: 2010-11-04 21:59:59
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 04 Nov 2010 21:40:00 +0100 osobnik zwany Marcin
    \"Kenickie\" Mydlak wystukał:

    > I mów tu do słupa, gdy słup dupa. :(

    nie wymagaj od moona, żeby był w stanie przeczytać coś więcej niż
    pierwsze zdanie. Ominięcie zdjęcia powoduje u niego zawieszenie.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 44. Data: 2010-11-04 22:07:08
    Od: moon <m...@y...com>

    Dnia Thu, 04 Nov 2010 21:40:00 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

    zime-sa-lepsze/?id=18

    > I mów tu do słupa, gdy słup dupa. :(

    o jeszcze jeden specjalista!
    a ty masz chociaż rower?

    moon

  • 45. Data: 2010-11-04 22:17:54
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-11-04 22:07, moon pisze:

    > a ty masz chociaż rower?

    A ty dalej jeździsz do aso na wymianę żarówek, lamentując jednocześnie,
    że ceny mają takie a nie inne?

  • 46. Data: 2010-11-05 03:04:25
    Od: moon <m...@y...com>

    Dnia Thu, 4 Nov 2010 20:59:59 +0000 (UTC), masti napisał(a):

> [...]
    >

    > nie wymagaj od moona, żeby był w stanie przeczytać coś więcej niż
    > pierwsze zdanie. Ominięcie zdjęcia powoduje u niego zawieszenie.

    o! widzę, że techniczny coś istotnego wybździł!
    kompleksiki, siurku?

    moon

  • 47. Data: 2010-11-05 03:06:30
    Od: moon <m...@y...com>

    Dnia Thu, 04 Nov 2010 22:17:54 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

    > A ty dalej jeździsz do aso na wymianę żarówek, lamentując jednocześnie,
    > że ceny mają takie a nie inne?

    tak.
    teraz, jak zaliczyli opierdol z centrali to już nawet założyli mi filtr
    pyłkowy za darmo.
    w Polsce wyszytko polega na dobrze dobranym opierdoleniu.
    a ty się smyku dopiero tego nauczysz.

    moon

  • 48. Data: 2010-11-06 21:14:14
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Panie Piotrze Dynda, prezesie QMC International sp. z o.o. z siedzibą przy
    ul. Chocimskiej 27/4 w Krakowie

    Dnia Wed, 3 Nov 2010 10:35:46 +0100, moon napisał(a):

    > no to dobrze kombinują, nie?
    > chodzi o to, żeby się utrzymać na sniegu.

    Tak, dobrze kombinują. Oczywiście, to ma zastosowanie w ich warunkach.

    > a ty myślisz, że auto się "przebije" jak nóż przez śnieg tylko dlatego, że
    > ma opony o dwa centymetry węższe?

    Nie, ja wiem, że auto mocniej ubije śnieg pod węższą oponą.

    > masz wyobraźnię zwrotniczego z nastawni Płaszów.

    Oj, znów Pan Prezes pokazuje, że nie zna się na kolejnej dziedzinie :D

    (291)
    Przepraszam Piotra Dyndę, prezesa QMC International sp. z o.o. z siedzibą
    przy ul. Chocimskiej 27/4 w Krakowie za to, że od kilku lat ujawniam jego
    niekompetencję, ignorancję oraz powoduję, iż Pan Piotr Dynda wszem i wobec
    prezentuje swoje cechy kompromitujące go w oczach potencjalnych klientów.

    --
    ___________ (R)

  • 49. Data: 2010-11-06 21:17:44
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 5 Nov 2010 03:06:30 +0100, moon napisał(a):

    > tak.
    > teraz, jak zaliczyli opierdol z centrali to już nawet założyli mi filtr
    > pyłkowy za darmo.
    > w Polsce wyszytko polega na dobrze dobranym opierdoleniu.

    No to musimy się do Ciebie przejechać i Cię porządnie opierdolić. Może
    wtedy zaczniesz myśleć :D

    PS. W sumie masz rację, ale tylko w Polsce B, Ukraińcu.

    --