  • 11. Data: 2010-02-07 18:52:59
    Temat: Re: Zima zaskoczyła drogowców. Ale tylko w Polsce...
    Od: PJ <p...@g...com>

    //Kiedyś wjechałem na takiej czarnej w niewidzialny lód, skończyło na
    szczęście tylko na "pełnych gaciach".

    ja nadziałem się na coś takiego w tym miejscu http://tnij.org/lodowisko2
    pierwszy raz jechałem autem bokiem i to wcale nie jest fajne uczucie

    //Dla mnie biała droga jest bardziej przewidywalna.

    dla każdego jest, tylko nie każdy spotkał się z takim lodem

    P.

  • 12. Data: 2010-02-07 18:55:33
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    PJ pisze:
    > pierwszy raz jechałem autem bokiem i to wcale nie jest fajne uczucie

    Ależ jest to fajne uczucie. Pod warunkiem, że taki sposób pokonania
    zakrętu był całkowicie zamierzony i kontrolowany. Czytaj: wykonany poza
    drogą publiczną. :)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 13. Data: 2010-02-07 19:05:17
    Od: Tomek <b...@o...pl>

    W dniu 2010-02-07 11:29, jerzu pisze:

    > http://www.youtube.com/watch?v=OM-HDGjUzLg&feature=p
    layer_embedded

    W 3M słuzby spisały się nienajgorzej. Ani razu tej zimy nie miałem
    problemu z przejazdem. Pewnie gdyby mieli takie fundusze jak tam to
    byśmy nie wiedzieli że jest zima

    Tomek

  • 14. Data: 2010-02-07 19:11:28
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    PJ napisał(a):
    > ja nadziałem się na coś takiego w tym miejscu
    > http://tnij.org/lodowisko2 pierwszy raz jechałem autem
    > bokiem i to wcale nie jest fajne uczucie
    Ja w PL, ale tez na łuku, poobracało mnie i centymetry od
    latarni przeleciałem. Dlatego pisałem o łukach. Kiedyś
    widziałem z daleka gościa w rowie, za łukiem wylądował,
    zatrzymałem sie obok niego, wysiadłem, to nogi mi sie
    rozjechały, tak było ślisko. Nic nie było widać że lód jest
    na jezdni.
    > //Dla mnie biała droga jest bardziej przewidywalna. dla
    > każdego jest, tylko nie każdy spotkał się z takim lodem
    Na białym zazwyczaj panujesz nad autem, a na takiej szklance
    to tylko czekasz w co przypieprzysz.
    --
    Krzysiek

  • 15. Data: 2010-02-07 21:05:23
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 7 Feb 2010 09:52:59 -0800 (PST), PJ

    >ja nadziałem się na coś takiego w tym miejscu http://tnij.org/lodowisko2
    >pierwszy raz jechałem autem bokiem i to wcale nie jest fajne uczucie

    Wiem coś o tym :P

    http://jerzu.waw.pl GG:129280