  • 11. Data: 2011-11-25 20:43:33
    Temat: Re: Zima zaskoczyła drogowców.
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Ciekawe co Ci kierowcy zrobiliby w krajach, gdzie nawet nie próbuje sie
    > uzyskać czasnych dróg zimą ...

    Najśmieszniejsze jest to, że ci sami kierowcy wylewają żale na "pizdy
    drogowe" co jeżdżą po śniegu wolniej niż oni - oczywiście do czasu kiedy
    nie zaliczą wpadki, wtedy winni są drogowcy :)

    --
    Paweł

  • 12. Data: 2011-11-25 20:44:33
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 25 Nov 2011 20:33:50 +0100, Kuba (aka cita)

    > gdzie nawet nie próbuje sie
    > uzyskać czasnych dróg zimą ...

    Jak nie jestem wierzący w bóstwa, tak modlę się wraz z każdą nadchodzącą
    zimą, aby i u nas zaprzestali dążenia do stanu pt. czarne drogi. Albo
    raczej inaczej -- żeby przestali przyprawy sypać na drogach.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 13. Data: 2011-11-25 21:29:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 25 Nov 2011 20:44:33 +0100, Myjk napisał(a):

    > Jak nie jestem wierzący w bóstwa, tak modlę się wraz z każdą nadchodzącą
    > zimą, aby i u nas zaprzestali dążenia do stanu pt. czarne drogi. Albo
    > raczej inaczej -- żeby przestali przyprawy sypać na drogach.

    To sie przestan modlic. Przetrenowalismy to we wroclawiu ostatnio.

    Po paru dniach snieg lodowacieje i robi sie naprawde slisko, potem robia
    sie w nim glebokie koleiny. I juz nie mozna go usunac, bo lodu zwykly plug
    nie ruszy.

    Z glowniejszych drog snieg plugi zgarnely ... na pobocza/chodniki, a wtedy
    nie mozna tam parkowac. no i do centrum jest juz tylko tramwajem sens
    jechac.

    Niestety - najlepiej posolic od razu.

    J.

  • 14. Data: 2011-11-25 21:40:24
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 25 Nov 2011 20:44:33 +0100, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    >Jak nie jestem wierzący w bóstwa, tak modlę się wraz z każdą nadchodzącą
    >zimą, aby i u nas zaprzestali dążenia do stanu pt. czarne drogi. Albo
    >raczej inaczej -- żeby przestali przyprawy sypać na drogach.

    Dobrze jest przez jeden czy dwa dni. Potem śnieg zamienia się w lód, i
    wesoło już nie jest.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 15. Data: 2011-11-25 21:48:04
    Od: "Tadeusz" <...@a...pl>

    Użytkownik "DoQ" <> napisał w wiadomości ...

    > Zima jest, musi być zimno.

    w kwestii formalnej: jeszcze jest jesień :)

    --
    pozdrawiam
    Tadeusz

  • 16. Data: 2011-11-25 21:52:01
    Od: Tomek <b...@o...pl>

    > Jak mnie wkurza tekst "zima zaskoczyła drogowców"

    Dokładnie, jak widzę taki nagłowek to mnie skręca.
    Zima zaskakuje kierowców, kierowców idiotów
    Jak jest zimno to jest slisko i jest snieg i jest zimno i trzeba załozyc
    szalik i zmienic opony i jechac wolniej i trzeeeeba myslec.
    Trzeba myslec i nie czekać jak nam ktoś posypie drogę.
    Działo się w Poznaniu ?, nie mamy termometru, nie skrobiemy rano szyb i
    nie zastanawiamy się, ze to co na szybach mamy na drodze ?
    Co go zaskoczyło, oblodzenie w listopadzie ?

    Tomek

  • 17. Data: 2011-11-25 21:52:30
    Od: "marcin" <m...@m...ru>

    > To sie przestan modlic. Przetrenowalismy to we wroclawiu ostatnio.
    >
    > Po paru dniach snieg lodowacieje i robi sie naprawde slisko, potem robia
    > sie w nim glebokie koleiny.

    musisz to powiedziec np. w Norwegii, gdzie zasadniczo nie wali sie sola albo
    i nie odsnieza - albo lepiej nie mow, bo zrozumieja ze od dziesiatek lat
    robia zle ;p

    pozdr

  • 18. Data: 2011-11-25 21:54:31
    Od: Tomek <b...@o...pl>

    W dniu 2011-11-25 21:48, Tadeusz pisze:

    > w kwestii formalnej: jeszcze jest jesień :)

    Jest zima, cieplejsza ale zima.
    Jak będziesz się tak kurczowo trzymał kalendarzyka to różne
    niespodzianki cię spotkają :)

    Tomek

  • 19. Data: 2011-11-25 22:17:34
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 25 Nov 2011 21:52:30 +0100, "marcin" <m...@m...ru>
    wrote:

    >musisz to powiedziec np. w Norwegii, gdzie zasadniczo nie wali sie sola albo
    >i nie odsnieza - albo lepiej nie mow, bo zrozumieja ze od dziesiatek lat
    >robia zle ;p

    Ale tam są (chyba) dozwolone opony z kolcami.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 20. Data: 2011-11-25 22:34:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "marcin" <m...@m...ru> napisał w wiadomości

    > musisz to powiedziec np. w Norwegii, gdzie zasadniczo nie wali sie sola
    > albo i nie odsnieza - albo lepiej nie mow, bo zrozumieja ze od dziesiatek
    > lat robia zle ;p

    A ile razy w ciągu dnia śnieg im się topi, powstaje trochę wody, a potem
    znowu zamarza?
    Bo śnieg przy ciągłym mrozie to jednak zupełnie inna sprawa.