  • 51. Data: 2018-03-04 15:37:00
    Temat: Re: Zielone światło.
    Od: "Kierwnik" <j...@l...pl>

    Użytkownik "Janusz" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:p7gr5k$iap$1@node1.news.atman.pl...

    > 30 lat jeżdżę i jeszcze nie widziałem skrzyżowania że mając zielone na
    > wprost żeby
    > z prawej też mieli zielone i musiałbym im ustępować bo są z prawej,
    > dlatego to co pisze kierwnik to bzdura.
    >
    > Janusz

    Wazne jest jaki wyrok wyda Sąd, bo ten z prawej
    powie, że żadne światło nie swieciło się
    i byc może jeszcze będzie miał świadka tak zeznającego.

    Jeżeli światło czerwone było, to Sąd musi rozstrzygnąć
    czyja wina większa, czy tego co przejechał czerwone,
    czy tego co złamał zasadę ustąp temu z prawej.

  • 52. Data: 2018-03-04 15:45:15
    Od: "Kierwnik" <j...@l...pl>

    Użytkownik "Akarm" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > brednie, że pojazd wjeżdżający na skrzyżowanie na czerwonym świetle ma
    > pierwszeństwo
    > --
    > Akarm

    Światła niekierunkowe S-1 nie okreslają (nie dają) pierwszeństwa.
    Było już to wiele razy pisane.
    Kup sobie obrazkowy komentarz do PoRD.

  • 53. Data: 2018-03-04 16:24:49
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-03-04 o 00:16, Kierwnik pisze:

    > Wjeżdzam na skrzyzowanie mając zielone i dochodzi do zderzenia, bo ktoś
    > z ulicy poprzecznej po prawej stronie też wjechał.
    > On miał pierwszeństwo bo był po mojej prawej.

    Miejmy nadzieję, że debile bredzący o pierwszeństwie pojazdów
    wjeżdżających na skrzyżowanie na czerwonym świetle wyeliminują się sami
    (bez krzywdzenia kierowców jadących prawidłowo) szybko, jeszcze zanim
    przekażą DNA.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 54. Data: 2018-03-04 17:40:39
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-03-04 o 15:37, Kierwnik pisze:
> [...]
    > czyja wina większa, czy tego co przejechał czerwone,
    > czy tego co złamał zasadę ustąp temu z prawej.

    Oczywiście że ten na czerwonym jest winien, jeszcze się nie spotkałem
    z inną interpretacją i bardzo wątpię żeby sąd aż tak bardzo "odpłynął"
    chyba że winowajca ma odpowiednie plecy ale to z prawem wtedy nie ma nic
    wspólnego.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 55. Data: 2018-03-04 18:02:38
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-03-04 o 10:56, J.F. pisze:
    > Jak skrecasz w lewo, to nawet na swiatlach masz obowiazek ustapic
    > pojazdom jadacym z przeciwka. Bo im sie tez pali zielone.
    To nie jest reguła, że im z przeciwka pali się zielone.
    Tu jest zawsze negacja. :-)
    https://www.google.pl/maps/@52.4019123,17.0789289,3a
    ,75y,262.14h,73.38t/data=!3m6!1e1!3m4!1sZVAlMqiZb2TY
    AYgTeHYNhg!2e0!7i13312!8i6656

    Robert

  • 56. Data: 2018-03-04 18:28:43
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > Tu jest zawsze negacja. :-)
    > https://www.google.pl/maps/@52.4019123,17.0789289,3a
    ,75y,262.14h,73.38t/data=!3m6!1e1!3m4!1sZVAlMqiZb2TY
    AYgTeHYNhg!2e0!7i13312!8i6656

    Ale, że co? Ja nie widzę tam żadnej negacji. W którym miejscu ona jest?

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 57. Data: 2018-03-04 18:38:40
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 04.03.2018 o 15:45, Kierwnik pisze:
    > Użytkownik "Akarm" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Światła niekierunkowe S-1 nie okreslają (nie dają) pierwszeństwa.

    Ok, ale ktoś kto wjechał na czerwonym nie ma prawa tego robić i
    niezależnie od tego, że wjechał z prawej, to on jest sprawcą
    stłuczki/wypadku bo *wjechał na czerwonym dla swojego kierunku*

    > Było już to wiele razy pisane.
    > Kup sobie obrazkowy komentarz do PoRD.

    Kup sobie elementarz, tam też jest dużo obrazków, dopiero jak go
    zrozumiesz zajmij się analizą przepisów ruchu drogowego.

    --
    Czarek

  • 58. Data: 2018-03-04 19:00:55
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-03-04 o 18:28, Akarm pisze:

    ,75y,262.14h,73.38t/data=!3m6!1e1!3m4!1sZVAlMqiZb2TY
    AYgTeHYNhg!2e0!7i13312!8i6656

    > Ale, że co? Ja nie widzę tam żadnej negacji. W którym miejscu ona jest?

    Jak tu gdzie widać sygnalizator jest czerwone to z przeciwka jest
    zielone. I na odwrót.

    Robert

  • 59. Data: 2018-03-04 19:09:52
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    ,75y,262.14h,73.38t/data=!3m6!1e1!3m4!1sZVAlMqiZb2TY
    AYgTeHYNhg!2e0!7i13312!8i6656

    > Jak tu gdzie widać sygnalizator jest czerwone to z przeciwka jest
    > zielone. I na odwrót.

    Nie wiedziałem, że taki układ świateł nazywa się negacja.
    Jesteś chyba jedynym człowiekiem, który to wykombinował.
    A na przyszłość: jeśli nie znasz znaczenia jakiegoś wyrazu, to najlepiej
    go nie używaj. No, bo rozumiem, że sprawdzenie w słowniku jest nie do
    udźwignięcia? ;)

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 60. Data: 2018-03-04 19:14:42
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Akarm pisze tak:

> [...]
    > wjeżdżających na skrzyżowanie na czerwonym świetle wyeliminują się
    > sami (bez krzywdzenia kierowców jadących prawidłowo) szybko,

    kasować jak najszybciej do KF wątek
    czuje ze setke osiągnie i smród jeszcze długo będzie się ciągnął.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel