  • 41. Data: 2018-03-04 14:36:31
    Temat: Re: Zielone światło.
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-03-04 o 14:01, Shrek pisze:

    > Z tym, ze co najmniej raz okazało się, że na tym sygnalizatorze za
    > strzałką było czerwone. Być może więcej razy zdarzyło mi się na
    > czerwonym przejechać, gdyż znajomi których pytałem czy zdażyło im się,
    > ze na tym sygnalizatorze było czerwone na zielonej bezkolizyjnej pytali
    > "jakim sygnalizatorze?".

    Poddaję się.
    Nie wiem, z czym może być kłopot. Cała sygnalizacja na tym skrzyżowaniu
    powoduje, że ruch z każdego kierunku i w każdym kierunku jest całkowicie
    bezkolizyjny. Zawsze i wszędzie przejedzie tamtędy nawet taki głąb,
    który uważa, że ruch samochodowy powinien być wyłącznie bezkolizyjny.
    Problem może mieć tylko ten, kto uważa że światło zielone na
    skrzyżowaniu nie upoważnia do przejazdu przez to skrzyżowanie.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 42. Data: 2018-03-04 14:53:14
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-03-04 o 14:14, Kierwnik pisze:

    > Jezeli znalazłeś gdzieś brednie, to skomentuj ten post
    > w którym są brednie, wg ciebie.

    Jakie to brednie wypisałeś? Proszę, z pierwszego postu: pojazd
    wjeżdżający na skrzyżowanie na czerwonym świetle ma pierwszeństwo przed
    pojazdem jadącym przez to skrzyżowanie na zielonym świetle.
    Pozostaje tylko mieć nadzieję, że nie masz i nigdy nie będziesz miał
    żadnych uprawnień do kierowania pojazdami.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 43. Data: 2018-03-04 14:54:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.03.2018 o 14:33, Liwiusz pisze:

    > Ale było jest tak, że do zawracania mają zielone, i do jazdy na wprost z
    > naprzeciwka mają zielone? Ten drugi sygnalizator, o którym wspominasz,
    > to powtórzenie dla tych, co jadą z prawej, i nie sądzę, aby obowiązywał
    > zawracających.

    A podasz jakiś przepis który bo powodował, że nie obowiązuje
    zawracających? Kiedy jadący wg S-, mogą olewać kolejne S-1. Bo takich
    skrzyzowań gdzie strzałka pozwali ci podjechać o kilka(naście) mertrów
    do następnego sygnalizatora jest mnóstwo.

    Ps - tego konkretnego sygnalizatora już nie ma.

    Shrek

  • 44. Data: 2018-03-04 14:58:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.03.2018 o 14:36, Akarm pisze:

    > Poddaję się.
    > Nie wiem, z czym może być kłopot. Cała sygnalizacja na tym skrzyżowaniu
    > powoduje, że ruch z każdego kierunku i w każdym kierunku jest całkowicie
    > bezkolizyjny.

    Obecnie chyba tak.

    Chodzi o to, że był on zupełnie niewidoczny dla zawracających. I nie do
    końca wiadomo jaką funkcje pełnił, gdyż nie zdążyłem go poobserwować -
    napisałem na appkę ze zgłoszeniami fuckupów i następnym razem go nie
    było. Więc skłaniam się ku wersji, że coś z nim było nie tak.

    Shrek

  • 45. Data: 2018-03-04 15:00:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.03.2018 o 14:28, Liwiusz pisze:

    > Jak się zna skrzyżowanie, to się to wie kiedy kto co ma, nawet jak się
    > nie widzi.

    A potem sie dziwisz. U mnie pod blokiem tak było - jak zmienili program
    sygnalizacji to były po trzy dzwony dziennie.

    ,75y,29.97h,93.78t/data=!3m6!1e1!3m4!1sfMruGNVRI6BYb
    hEPo8HQCQ!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl

    > Mam.

    Nie masz. Masz zaraz następny sygnalizator.

    Shrek

  • 46. Data: 2018-03-04 15:07:02
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-03-04 o 14:58, Shrek pisze:

> [...]
    > napisałem na appkę ze zgłoszeniami fuckupów i następnym razem go nie
    > było. Więc skłaniam się ku wersji, że coś z nim było nie tak.

    Na tym sygnalizatorze nigdy nie świeciło się zielone światło
    równocześnie z zielonym dla jadących Al. Jerozolimskimi od centrum.
    Odkąd w tym rejonie została wprowadzona sygnalizacja świetlna, to zawsze
    ruch był bezkolizyjny. Nawet baardzo dawno temu, jeszcze podczas budowy.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 47. Data: 2018-03-04 15:17:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.03.2018 o 15:07, Akarm pisze:

    > Na tym sygnalizatorze nigdy nie świeciło się zielone światło
    > równocześnie z zielonym dla jadących Al. Jerozolimskimi od centrum.

    No mam nadzieję.

    > Odkąd w tym rejonie została wprowadzona sygnalizacja świetlna, to zawsze
    > ruch był bezkolizyjny. Nawet baardzo dawno temu, jeszcze podczas budowy.

    Tym niemniej raz przejechałem na zielonej S-3 do zawracania a potem ze
    zdziwieniem stwierdziłem, że na tym pali się czerowne - wogóle po raz
    pierwszy ten sygnalizator dostrzegłem, bo go po prostu przy zawrotne nie
    widać. Nie przejechałem na ciemnopomarańczowym S-3, więc napisałem na
    appkę do zgłaszania fackupów i tydzień później tego sygnalizatora już
    nie było.

    Shrek

  • 48. Data: 2018-03-04 15:18:08
    Od: "Kierwnik" <j...@l...pl>

    > Warszawa, skrzyżowanie Barska/Plac Narutowicza. Jadący prosto placem mają
    > światło (czerwone), skręcający z prawej strony z ul. Barskiej nie mają
    > świateł, jedynie ustąpi pierwszeństwa. Kto winien, jeśli dla jadących od
    > strony Placu będzie czerwone?
    >
    > https://www.google.pl/maps/@52.2190339,20.9834263,3a
    ,75y,234.96h,109.47t/data=!3m9!1e1!3m7!1sIlwdNujK14J
    6_QW-CdT9fA!2e0!7i13312!8i6656!9m2!1b1!2i52?hl=pl
    > --
    > Liwiusz

    Winni obydwaj, bo obaj złamali prawo.
    Winny wypadkowi jest ten co nie dostosował się do znaku
    ustąp pierwszeństwa, bo to jest wazniejsze od zasady
    prawej strony.

  • 49. Data: 2018-03-04 15:23:17
    Od: "Kierwnik" <j...@l...pl>

    Użytkownik "Akarm" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jakie to brednie wypisałeś? Proszę, z pierwszego postu:
    > --
    > Akarm

    Wykasowało ci posty ?
    To sobie skopiuj z innego serwera.

    Komentarz pisz do postu w którym są brednie, wg ciebie.

  • 50. Data: 2018-03-04 15:35:25
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-03-04 o 00:16, Kierwnik pisze:

    > Wjeżdzam na skrzyzowanie mając zielone i dochodzi do zderzenia, bo ktoś
    > z ulicy poprzecznej po prawej stronie też wjechał.
    > On miał pierwszeństwo bo był po mojej prawej.
    > Moja wina, bo nie udzieliłem pierwszeństwa.

    Rzadko zdarza się spotkać podobne niedorzeczności.
    Tylko ktoś mocno upośledzony może wypisywać brednie, że pojazd