  • 1. Data: 2009-12-30 11:30:59
    Temat: Co to jest
    Od: "michalek" <m...@g...com>

    Jest sobie laptop IBM T60p (z czytnikiem linii papilarnych -
    może to ma znaczenie, a może nie)
    Po zainstalowaniu Windowsa 7 nie rozpoznaje
    jednego urządzenia (AtmelTPM).
    Zainstalowane są wszelkie sterowniki dostępne na witrynie
    Lenovo do tego modelu komputera i nie pomaga.

    Podobnie było kiedy próbowałem zainstalować WindowsXP
    (no bo może ma kompletniejszą bazę obsługiwanych
    driverów).

    Co to za tajemnicze "urządzenie" (chyba cos związanego
    z szyfrowaniem) bo wydaje się, że w komputerze wszystko
    pracuje poprawnie.
    Pan Gugiel nie przynosi ciekawych odpowiedzi.

  • 2. Data: 2009-12-30 11:59:29
    Temat: Re: Co to jest
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    michalek napisał(a):

    [...]

    > Pan Gugiel nie przynosi ciekawych odpowiedzi.

    Mi pokazał to:
    http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss/document.
    do?lndocid=MIGR-58054

    j.

  • 3. Data: 2009-12-30 14:25:35
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Trusted_Platform_Module

  • 4. Data: 2009-12-30 17:49:57
    Od: Maru <m...@n...pl>

    michalek pisze:
> [...]
    > z szyfrowaniem) bo wydaje się, że w komputerze wszystko
    > pracuje poprawnie.
    > Pan Gugiel nie przynosi ciekawych odpowiedzi.

    Ta chyba jest ciekawa:)
    http://www.howtodrivers.com/model30977.html

  • 5. Data: 2009-12-31 19:13:40
    Od: "michalek" <m...@g...com>

    "januszek" <j...@p...irc.pl> wrote in message
    > michalek napisał(a):

> [...]

    Nic ciekawego - to nie znaczy, że nic.
    Oczywiście link powyższy jest - ale nie jest ciekawy.
    Windows XP "nie chce" instalować tego driver'a zgłaszając
    że nie jest podpisany/przetestowany itp i tylko na własną
    odpowiedzialność itp.
    Po wymuszeniu na Windowsie zainstalowania tego właśnie
    driver'a nadal "urządzenie nie działa poprawnie".

    Dlatego pytałem o ciekawe rozwiązania :)