  • 201. Data: 2012-04-03 11:04:54
    Temat: Re: Zestawienie wad WP 7.5
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Mon, 2 Apr 2012 23:10:35 +0200, Skrypëk napisał(a):

    > Napisanie opery mini nie jest zadaniem producenta sprzętu ani producenta
    > systemu. To sprawa autorów Opery. Brak wersji tego niszowego programu na
    > dany telefon to nie wada telefonu tylko wada leniwych autorów programu.

    microsoft nie dopuszcza alternatywnych przeglądarek na tą platformę.
    Wszystko co istnieje jest tak naprawdę tylko nakładkami na IE.
    Aż dziw ze tego nie wiedziałeś :P

    > To może zmień operatora na takiego co oferuje 3G zamiast podcierać dupę
    > szkłem.
    > W pleju nawet badziewny android wyciąga 6,64/0,77 Mbps i nie trzeba SGS2
    > jeszcze bardziej szpecić jakąś Operą.

    to weź wyjedź z miasta. A wówczas pogadamy sobie o transferach, operatorach
    i podcieraniu dupy szkłem.
    Ale to typowe - o mobilności najwiecej do powiedzenia mają Ci co jej nie
    potrzebują, a korzystają z niej drodze ze szkoły/pracy do domu i na odwrót.

  • 202. Data: 2012-04-03 11:06:43
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> wrote:
> [...]

    Przecież to nie ja wymyślam takie debilne porównania.

    > Czytaj całe wypowiedzi, a nie po jednym zdaniu, osiołku. I patrz
    > (teraz) niżej.

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    >
    > Podkreśliłem dla ciebie kluczową część wypowiedzi,

    Ale przeczytałem całą i cała jest bzdurna.

    Kilkanaście aplikacji w javie lub dotnecie na Windows XP z procesorem 1Ghz i
    512MB RAMu? Może kilkanaście Hello Worldów.

    Zasady certyfikacji na WP7 dopuszczają użycie pamięci przez aplikację do
    90MB. Ile w takim układzie można próbować w miarę uczciwie obiecywać
    użytkownikowi równocześnie uruchomionych programów?
    Bo widzisz, nie każdego satysfakcjonuje taki overbooking, overpromise i
    underdeliver jaki w androidach jest tolerowany w imię chorych idei.

    > A wcale, że nie :P

    Wcale że tak. Się gówno znasz i wyjeżdżasz z "Hel i bomba termobaryczna."

  • 203. Data: 2012-04-03 11:12:52
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> wrote:

    > Weź zobacz w końcu jakiegoś normalnego androida, a nie pobredzaj o
    > braku płynności i responsywności.

    A wyszedł już android 5 czy może Samsunsg zrobił jakieś nowe Galaxy z
    Quad-Corem?

  • 204. Data: 2012-04-03 11:15:48
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    ...::QRT::... <n...@...mejla> wrote:

    > microsoft nie dopuszcza alternatywnych przeglądarek na tą platformę.

    Kto tak powiedział?

    > to weź wyjedź z miasta.

    Ale nie dzisiaj, OK? Kiedyś jak będzie ładniejsza pogoda.

  • 205. Data: 2012-04-03 11:43:10
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 3 Apr 2012 11:04:54 +0200, ...::QRT::... napisał(a):

    > microsoft nie dopuszcza alternatywnych przeglądarek na tą platformę.
    > Wszystko co istnieje jest tak naprawdę tylko nakładkami na IE.
    > Aż dziw ze tego nie wiedziałeś :P

    Nie było w materiałach szkoleniowych :) A raczej było w kategorii "tajne,
    spalić przed przeczytaniem" :)

    > to weź wyjedź z miasta. A wówczas pogadamy sobie o transferach, operatorach
    > i podcieraniu dupy szkłem.

    Jeszcze ciekawsze, że udało mu się w Play wyciągnąć takie transfery, skoro
    AFAIR Play zakłada na smartfonach limit prędkości pobierania 4Mbps

    > Ale to typowe - o mobilności najwiecej do powiedzenia mają Ci co jej nie
    > potrzebują, a korzystają z niej drodze ze szkoły/pracy do domu i na odwrót.

    Prawda.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    God created Arrakis to train the faithful.

  • 206. Data: 2012-04-03 11:45:39
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

> [...]
    >
    > Jeszcze ciekawsze, że udało mu się w Play wyciągnąć takie transfery,
    > skoro AFAIR Play zakłada na smartfonach limit prędkości pobierania

    Dobrze zatem, że nie kupowałem smartfona w plej i mnie nie dotyczą :>

  • 207. Data: 2012-04-03 11:51:17
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 3 Apr 2012 11:06:43 +0200, Skrypëk napisał(a):

    > Przecież to nie ja wymyślam takie debilne porównania.

    Lecz traktujesz je poważnie, ignorując kontekst w jakim się pojawiły, a to
    jeszcze gorzej, bo oznacza że zupełnie nie rozumiesz co się do ciebie mówi
    i pisze.

    > Ale przeczytałem całą i cała jest bzdurna.

    Nie, nie jest.

    > Kilkanaście aplikacji w javie lub dotnecie na Windows XP z procesorem 1Ghz i
    > 512MB RAMu? Może kilkanaście Hello Worldów.

    Żuczku, chodziły na tym znacznie bardziej wymagające aplikacje. Odśwież
    pamięć. Jeśli, rzecz jasna, masz co odświeżać.

    > Zasady certyfikacji na WP7 dopuszczają użycie pamięci przez aplikację do
    > 90MB. Ile w takim układzie można próbować w miarę uczciwie obiecywać
    > użytkownikowi równocześnie uruchomionych programów?

    Kiedyś mając 90MB na aplikację można było zrobić na komputerze pełen skład
    czasopisma, dziś, jak widać, system nie jest w stanie mając wiele razy
    więcej zarządzać pamięcią tak, żeby umożliwić pełen multitasking. Postęp
    jak cholera.

    > Bo widzisz, nie każdego satysfakcjonuje taki overbooking, overpromise i
    > underdeliver jaki w androidach jest tolerowany w imię chorych idei.

    Już ci powiedziałem, obejrzyj jakiś normalny telefon na Androidzie, a nie
    tylko najgorszy chłam.

    > Wcale że tak. Się gówno znasz i wyjeżdżasz z "Hel i bomba termobaryczna."

    Nie, lecz wyższe formy ironii jak widzę są dla ciebie niedostępne, więc w
    następnych wypowiedziach postaram się stosować proste i zrozumiałe również
    dla ciebie formy komunikacji. Takie jak "gówno prawda" na przykład.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "You're not the same as you were before. You were much

  • 208. Data: 2012-04-03 11:51:51
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 3 Apr 2012 11:12:52 +0200, Skrypëk napisał(a):

    > A wyszedł już android 5 czy może Samsunsg zrobił jakieś nowe Galaxy z
    > Quad-Corem?

    Obejrzyj coś poza Ideosem 8500 kiedyś.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"

  • 209. Data: 2012-04-03 11:54:15
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 3 Apr 2012 11:45:39 +0200, Skrypëk napisał(a):

    > Dobrze zatem, że nie kupowałem smartfona w plej i mnie nie dotyczą :>

    Przyznajesz się zatem do kłamstwa? No proszę, nie spodziewałem się. To
    nadaje interesującą wiarygodność całej reszcie twoich wypowiedzi. Ale też w
    zasadzie kończy jakąkolwiek sensowność dalszej "rozmowy".

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    A world is supported by four things ... the learning of the wise,

  • 210. Data: 2012-04-03 11:58:06
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> wrote:

    > Lecz traktujesz je poważnie, ignorując kontekst w jakim się pojawiły,

    W jakim kontekście słuszne jest porównywanie systemów telefonicznych do
    MS-DOS?

    > Nie, nie jest.

    > Żuczku, chodziły na tym znacznie bardziej wymagające aplikacje.

    W Javie i dotnecie?

> [...]
    > skład czasopisma, dziś, jak widać, system nie jest w stanie mając
    > wiele razy więcej zarządzać pamięcią tak, żeby umożliwić pełen

    Czy dla ciebie pełen multitasking to umożliwienie doprawadzenie do
    komunikatów o braku pamięci w telefonie?

    > Już ci powiedziałem, obejrzyj jakiś normalny telefon na Androidzie,

    Czyli wszyskie tańsze niż 2kzł są nienormalne? To po co w ogóle taki chłam
    jest produkowany i sprzedawany w milionach egzemplarzy? Żeby obniżyć
    customer satisfaction androida?

    > Nie, lecz wyższe formy ironii jak widzę są dla ciebie niedostępne,

    Ironizować trzeba umieć. Poćwicz jeszcze trochę.