    From: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Zestawienie wad WP 7.5
    Date: Mon, 2 Apr 2012 23:10:35 +0200

    ...::QRT::... <n...@...mejla> wrote:
    > Dnia Sun, 1 Apr 2012 16:32:39 +0200, Skrypëk napisał(a):
    >

    > Wp7 nawet mi sie podoba ale brak opery mini całkowicie ten sprzęt
    > dyskfalfikuje.

    Napisanie opery mini nie jest zadaniem producenta sprzętu ani producenta
    systemu. To sprawa autorów Opery. Brak wersji tego niszowego programu na
    dany telefon to nie wada telefonu tylko wada leniwych autorów programu.

    > - raz ze oszczedności transferu
    > - dwa ze opera mini w ogóle umożliwia korzystanie z przeglądarki na
    > gprs/edge gdzie pobranie pół maga danych aby otworzyć stronę głowną
    > jakiegoś portalu to bywa naprawdę nielada wyzwanie.

    To może zmień operatora na takiego co oferuje 3G zamiast podcierać dupę
    szkłem.
    W pleju nawet badziewny android wyciąga 6,64/0,77 Mbps i nie trzeba SGS2
    jeszcze bardziej szpecić jakąś Operą.