  • 31. Data: 2012-02-15 13:46:56
    Temat: Re: Zestaw zimowych akcesoriow z Wyborczej
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Grejon,

    > Nie lubię mieć zmarzniętych palców na -20.

    Załóż rękawiczki.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 32. Data: 2012-02-15 13:49:12
    Od: Grejon <g...@g...com>

    > Załóż rękawiczki.

    Niewiele pomagają. No chyba, że o narciarskich mówisz.

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 33. Data: 2012-02-15 14:11:29
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Grejon,

    > Niewiele pomagają.

    Przez 3 minuty? Bez przesady.

    > No chyba, że o narciarskich mówisz.

    Jak masz.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 34. Data: 2012-02-15 15:59:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 15 Feb 2012 13:33:28 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello J.F.,
    >
    > Bo widziałem taka akcję na parkingu. Dobrze, że zwarcia nie zrobił...

    a kabelki ogladales ?
    bo sprezystosc miedzi jest znikoma, w odroznieniu od 6mm plastiku w
    temperaturze -20 :-)

    J.

  • 35. Data: 2012-02-15 16:58:14
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F.,

    > a kabelki ogladales ?
    > bo sprezystosc miedzi jest znikoma, w odroznieniu od 6mm plastiku w
    > temperaturze -20 :-)

    Pisząc "kabelki" mam na mysli całość - zarówno przewodnik jak i
    izolację. I zapewniam, że dwóch panów bardzo pociesznie mocowało się z
    bezsensownie grubymi kablami, które wcale nie wykazywały ochoty do
    przybrania formy innej niż sprężyna. Jak również do zachowań innych
    niz na sprężynę przystało. W efekcie panowie mieli problem - jeden
    trzymał krokodyle przy jednym, drugi przy drugim i brakowało im
    trzeciego do przekręcenia kluczyka. Jakoś sobie w końcu poradzili ale
    cała ta szamotanina trwała na pewno dużo dłużej niż 3 minuty.

    Uprzedzając: nie zawstydzałem ich chęcią pomocy - byli już
    wystarczająco zawstydzeni.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 36. Data: 2012-02-15 17:35:47
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

> [...]
    > cała ta szamotanina trwała na pewno dużo dłużej niż 3 minuty.
    >
    > Uprzedzając: nie zawstydzałem ich chęcią pomocy - byli już

    To najbardziej wzruszająca opowieść o kablach rozruchowych, jaką
    słyszałem...

    ;)

  • 37. Data: 2012-02-15 19:37:39
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Marcin,

    > To najbardziej wzruszająca opowieść o kablach rozruchowych, jaką
    > słyszałem...

    Wzruszająca? Rzadko bawi mnie nieporadność innych ale tutaj naprawdę
    miałem przednią zabawę. Naprawdę żałowałem, że nie mam jakieś kamery
    a to były tak dawne czasy, że kamerek w komórkach jeszcze nie było.

    > ;)

    ;P

    --
    Best regards,