  • 11. Data: 2011-10-06 19:03:27
    Temat: Re: Zestaw dla mlodego gracza
    Od: "Gabriel Zastawnik" <z...@p...fm>

    Użytkownik "Jerzy Dombczak" <j...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:j6kdv3$llp$1@news.onet.pl...
    > GTA to na bele trupie za 500zl pojdzie. Jak dla gracza to najlepiej PS3 i
    > XBOX'a i bedzie zadowolony

    Dalem mu swojego PS3 + zestaw wszystkich hitow na te konsole z wlasnej kolekcji,
    ale.. jakos to nie to:)
    Wiec musi byc piecyk:)
    GTA podalem jako przyklad, ale znajac mlody wiek bedzie pewnie kupowal najnowsze
    produkcje, a te sa juz wymagajace.

    --
    Gabriel Zastawnik
    http://www.sigsoft.pl

  • 12. Data: 2011-10-06 19:04:41
    Od: "Gabriel Zastawnik" <z...@p...fm>

    > Taa a myslisz ze na PC on te gry bedzie kupowal ?

    Jego tata. Czasem pewnie ja.
    Piraty nie wchodza tu w gre. Akurat pod tym wzgledem ma zdrowe podejscie. Wie ze
    lepiej kupic mniej, ale wydac rozsadnie pieniadze, niz kogos okrasc.

  • 13. Data: 2011-10-06 19:07:12
    Od: "Gabriel Zastawnik" <z...@p...fm>

    Użytkownik "Maciej Browarczyk" <m...@N...org> napisał w
    wiadomości news:j6kf4r$ae3$1@node2.news.atman.pl...
    > Dla gracza 2GB RAMu (pewnie Win 7 do tego) i takie truchło kupujesz?

    Ano Win 7 jak napisalem w poscie:)
    Akurat w sprzecie dla graczy nie siedze kompletnie, stad moj post:)
    Taki mi polecili w sklepie. Ja go nie wybieralem.

    > Nie popełniaj błędu - kupię mocny procesor a reszta to jak wyjdzie.
    > Co do grafy lepiej Vertex3D Radeon HD6870 1GB (669 zł, w Marku Vantage dx11
    > jest 3-krotna różnica na korzyść Radeona).

    Dzieki za info.

    > A tak a propos zestawu za 2k zł to (za forum.purepc.pl):
    >
    > Procesor : AMD Phenom II X4 955 Black Edition C3 - 425 zł
    > Chłodzenie Procesora : Xigmatek Gaia SD1283 - 99 zł
    > Płyta Główna : Gigabyte 870A-USB3 rev.3.1 - 299 zł
    > RAM : GoodRam 4GB 1600MHZ - 110 zł
    > Karta Graficzna : Vertex3D Radeon HD6870 1GB - 669 zł
    > Zasilacz: OCZ ZS 550W - 215 zł
    > HDD : WD 500GB 16MB Cache Blue - 135 zł
    > Napęd : Samsung SH-223C SATA - 90 zł
    > Razem : 2042 zł

    O widzisz. Fajne.
    Jedno co chcialem jeszcze zrobic to procek na intelu. Jakos tak sie zzylem z tą
    firmą:)

  • 14. Data: 2011-10-13 17:25:06
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 06 Oct 2011 19:40:02 +0200, Maciej Bojko
    <m...@g...com> wrote:

    >Deus Exa kupiłem na PS3 m.in. dlatego, że nie widziałem powodu
    >dokładać pięciu dych za wersję pecetową.

    To jakiś ewenement. Przeważnie gry konsolowe (mówię o PS3, bo to mam w
    domu) są o 50, 60 zł droższe, niż wersje na PC.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280