  • 1. Data: 2011-10-05 21:49:47
    Temat: Jaki klient XMPP dla początkującego?
    Od: "TN" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Hej,
    Nigdy nie używałem jabbera, nie miałem potrzeby, a teraz "służbowo" muszę sobie
    sprawić :) Z tego co czytałem, nie ma już jabbera tylko XMPP. Jakiego
    darmowego, dobrego klienta XMPP polecilibyście osobie początkującej?
    Z góry dziękuję i przepraszam za lekkie NTG.
    TN

  • 2. Data: 2011-10-07 11:35:20
    Temat: Re: Jaki klient XMPP dla początkującego?
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    pidgin

    --
    VSS

  • 3. Data: 2011-10-08 02:01:50
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    TN wrote in <news:j6ijdr$mti$1@inews.gazeta.pl>
    > Jakiego darmowego, dobrego klienta XMPP polecilibyście

    Chyba jeden z najbardziej funkcjonalnych: PSI.
    http://psi-im.org
    Miranda
    www.miranda-im.org
    Radoslaw Ziomber