  • 1. Data: 2011-10-05 20:00:26
    Temat: Płyta dłowna dla dyskow SAS
    Od: "Paweł" <b...@w...pl>

    Witam

    Czy ktos moglby mi polecic niedroga (< 1000 zl,) plyte glowna spelniajaca
    takie kryteria:

    - socket dla procesorow Intel (i3 / i5 ),

    - 2 porty do podlaczenia 2 dyskow SAS w RAID 1 (mirroring)

    - zintegrowana karta graficzna.

    Szukam plyty, ktora nie wymagalaby osobnego kontrolera dyskow SAS ( taki
    kosztuje nawet ok 1500 zl). Te plyty, ktore znajduje sa pod drogie Xeony lub
    Core i7 i nie maja zintegrowanej grafy.

    Probuje zlozyc budzetowy serwer plikow. Chce sie zmiescic w 5000 zl, a w
    tym musi byc jeszcze Windows 2008 Serwer, ktory potrafi kosztowac 2500 zl,
    (licencja 5 user)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2011-10-05 20:46:52
    Temat: Re: Płyta dłowna dla dyskow SAS
    Od: Smok Eustachy <s...@p...onet.pl>

    On 05.10.2011 22:00, Paweł wrote:
    /.../
    > Probuje zlozyc budzetowy serwer plikow. Chce sie zmiescic w 5000 zl, a w
    > tym musi byc jeszcze Windows 2008 Serwer, ktory potrafi kosztowac 2500 zl,
    > (licencja 5 user)
    Linux nie?

  • 3. Data: 2011-10-05 21:11:21
    Od: "Paweł" <b...@w...pl>

    > Linux nie?

    Niestety specjalistyczne oprogramowanie majace na tym serwerze dzialac jest
    tylko pod winde i to w dodatku aplikacja 32-bit

  • 4. Data: 2011-10-07 17:47:58
    Temat: Re: P?yta d?owna dla dyskow SAS
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Pawe? pisze:

> [...]
    > tym musi byc jeszcze Windows 2008 Serwer, ktory potrafi kosztowac 2500 zl,

    Jeśli niskobudżetowy to dlaczego na SAS a nie SATA? Ewentualnie tani
    kontroler SAS np Adapter 1405 za 550 zł.

    --
    pozdrawiam
    Piotr