  • Data: 2019-12-28 10:43:49
    Temat: Zegarek Steel HR (Nokia)
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Dostałem taki zegarek jak w tytule i mam problem.

    Zainstalowałem Health Mate z Google Marketu, niestety jak usiłuje
    skonfigurować (Setup my device) otrzymuje:

    "An internet connections is necessary, please activate your
    data or try again later"

    Telefon GT-I93011 (moze to być małe L na początku, trudno na oko stwierdzić)
    Android 4.4.2

    Internet w telefonie działa, na zegarku w momencie próby wyświetla się
    prostokącik symbolizujący telefon, a potem X.

    Próbowałem przeinstalować, restartowac telefon i to samo cały czas.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl