  • 21. Data: 2011-11-13 12:04:35
    Temat: Re: Zaszyfrowany pendrive pod Linuxem i Windows.
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Mariusz"
    >Różnica jest wielka. Do instalacji sterownika musisz mieć uprawnienia
    >administratora.

    Jesteś na 100% pewien, że ten soft nie wymaga tychże uprawnień? Bo,
    o ile odblokowanie nie odbywa się przez zapisanie ciągu znaków do
    specjalnego pliku, raczej będzie wymagać niestandardowej komunikacji po
    USB. A do tego raczej będzie trzeba admina.

    --
    \------------------------/
    | K...@e...eu.org |

  • 22. Data: 2011-11-13 12:25:45
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 11.11.2011 01:56, Martin Fox wrote:

    > No cóż - pytałeś o sterowniki :)
    > Odpowiedź zależy od pytania, niestety, kiepsko czytam w myślach. A jeśli
    > potrzebujesz czegoś, co ma sprzętowe kodowanie i nie wymaga żadnego softu -
    > polecam dyski lenovo - mają własną klawiaturę i 10 cyfrowy kod :)

    No jednak jest istotna roznica miedzy "sprzetowe szyfrowanie", a
    "szyfrowanie zapewnia wykonywalny program pod Windows, wymagajacy
    instalacji".

    Bo o tym wlasnie pisales: "Oferuje sprzętowe kodowanie, nie wymaga
    żadnych sterowników"

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 23. Data: 2011-11-13 14:58:16
    Od: Martin Fox <m...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 13 Nov 2011 13:25:45 +0100, Tomasz Chmielewski napisał(a):

> [...]
    > instalacji".
    >
    > Bo o tym wlasnie pisales: "Oferuje sprzętowe kodowanie, nie wymaga

    Hmmm... nie wiem jak to zrozumiałeś... ale kodowanie tutaj jest sprzętowe,
    nie programowe - programowe jest jedynie wpisywanie kodu dostępu.
    I tak "Oferuje sprzętowe kodowanie, nie wymaga żadnych sterowników" jest
    zgodne z prawdą - a rozumiem, że zarzucasz mi, że jest inaczej?

    --
    Martin Fox

  • 24. Data: 2011-11-13 15:12:00
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Martin Fox"
> [...]
    >I tak "Oferuje sprzętowe kodowanie, nie wymaga żadnych sterowników" jest
    >zgodne z prawdą - a rozumiem, że zarzucasz mi, że jest inaczej?

    Czyli mogę wziąć taki pendrive zaszyfrowany, podpiąć go np. do
    radia w samochodzie i słuchać z niego MP3, prawda?

    --
    \------------------------/
    | K...@e...eu.org |

  • 25. Data: 2011-11-14 06:22:47
    Od: Martin Fox <m...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 13 Nov 2011 16:12:00 +0100, Mariusz Kruk napisał(a):

    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Martin Fox"
    >
    > Czyli mogę wziąć taki pendrive zaszyfrowany, podpiąć go np. do
    > radia w samochodzie i słuchać z niego MP3, prawda?

    Ależ oczywiście, zaraz po tym jak klepiesz kod w okienku pojawiajacym się
    na wyświetlaczu radia :)
    Obaj wiemy że kodowanie realizowane jest sprzętowo, ale w związku z brakiem
    miejsca na klawiaturę jest ona programowa - o to chcesz się kłócić? Szkoda
    czasu na takie przepychanki, jeśli uważasz, że nie jest to kodowane
    sprzętowo napisz do producenta. Jeśli uważasz, że "wymaga sterowników" -
    napisz do producenta, żeby zmienił swoją definicję sterownika. A jeśli po
    prostu piszesz z nudów, bo uważasz że wiesz najlepiej i musisz mieć
    ostatnie słowo - napisz tutaj, zaraz po tym poście, skoro to takie ważne :)

    Martin Fox

  • 26. Data: 2011-11-14 06:23:55
    Od: Martin Fox <m...@p...onet.pl>

    Zapomniałem o jednym - temat wątku to "Zaszyfrowany pendrive pod Linuxem i
    Windows" - nie ma mowy o radiach amochodowych :)

    --
    Martin Fox

  • 27. Data: 2011-11-14 08:28:35
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Martin Fox"
    >Ależ oczywiście, zaraz po tym jak klepiesz kod w okienku pojawiajacym się
    >na wyświetlaczu radia :)

    Dziękuję. O to mi właśnie chodziło.

    --
    | K...@e...eu.org |