  • 11. Data: 2010-08-06 12:17:00
    Temat: Re: Zastępczy karkas do rdzenia E13/7/4
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Mario,

    Friday, August 6, 2010, 12:40:12 PM, you wrote:

    > No co ty? A od czego taśma teflonowa :)

    Jasne - koniecznie taka do gazu, bo mocniejsza. A jak już jej
    namotasz na sensowną grubość, to zastanów się, gdzie na tym maleństwie
    jeszcze uzwojenia nawinąć - tu masz PDFa fabrycznego karkasu do
    zastosowań sieciowych: http://www.feryster.pl/polski/ee-f/ef12.6-k-h-9p-p12
    12.pdf

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 12. Data: 2010-08-06 12:54:02
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Grzegorz,

    Friday, August 6, 2010, 1:11:25 PM, you wrote:

    > Powiedz gdzie , a na pewno zamówię i to nie 10 a nawet 50 jeżeli taka
    > będzie minimalna ilość.

    Przy zamówieniu 50 sztuk transformatorów, to nawet jako osoba fizyczne
    nieprowadząca dzialalności dostaniesz dobrą cenę...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 13. Data: 2010-08-06 12:59:01
    Od: Grzegorz Brzęczyszczykiewicz <g...@o...pl>

    RoMan Mandziejewicz nabazgrał(a):

    > Feryster przede wszystkim produkuje elementy indukcyjne na zamówienie
    > - tego na Allegro nie wystawisz.

    Znalazłem ich sklep http://sklep.inductors.pl.
    Szkoda, żę trochę się z tym kryją (nie znalazłem linka na stronie
    głównej Ferystera), ale ceny zdecydownie lepsze niż TME.

    G.B.

  • 14. Data: 2010-08-06 15:33:13
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Grzegorz,

    Friday, August 6, 2010, 2:59:01 PM, you wrote:

    > Znalazłem ich sklep http://sklep.inductors.pl.
    > Szkoda, żę trochę się z tym kryją (nie znalazłem linka na stronie
    > głównej Ferystera), ale ceny zdecydownie lepsze niż TME.

    Zostaw inductors.pl w spokoju - to mocno nieaktualne.

    Wejdź na http://www.feryster.pl/polski/pytania.php?lang=pl wpisz dane
    swojego transformatora, dostaniesz ofertę.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 15. Data: 2010-08-06 15:47:10
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    W dniu 2010-08-06 12:15, J.F. pisze:

    > Preszpanu juz chyba nie dostaniesz.

    Sprzedawcy na Allegro chyba o tym jeszcze nie wiedzą. Lepiej im nie
    mówić. ;)

  • 16. Data: 2010-08-06 17:52:32
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 06 Aug 2010 17:47:10 +0200, Atlantis wrote:
    >Sprzedawcy na Allegro chyba o tym jeszcze nie wiedzą. Lepiej im nie
    >mówić. ;)

    Az jeden dzis, ale dobre i to.

    Ale przy okazji tekstolit znalazlem.

    J.

  • 17. Data: 2010-08-06 18:34:24
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > namotasz na sensowną grubość, to zastanów się, gdzie na tym maleństwie
    > jeszcze uzwojenia nawinąć - tu masz PDFa fabrycznego karkasu do

    Ojej nie traktuj wszystkiego tak poważnie. To było tylko żartobliwe
    nawiązanie do poprzedniego tematu a taśmie teflonowej :)

    MD

  • 18. Data: 2010-08-06 19:47:08
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Mario,

    Friday, August 6, 2010, 8:34:24 PM, you wrote:

    > Ojej nie traktuj wszystkiego tak poważnie. To było tylko żartobliwe
    > nawiązanie do poprzedniego tematu a taśmie teflonowej :)

    Ojej, nie traktuj wszystkiego tak poważnie. Jest okazja pospamować, to
    z niej korzystam ;P

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 19. Data: 2010-08-07 07:11:41
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    On 06/08/2010 20:47, RoMan Mandziejewicz wrote:
    > Ojej, nie traktuj wszystkiego tak poważnie. Jest okazja pospamować, to
    > z niej korzystam ;P

    Do dupy takie korzystanie, jak serwer marudzi ze limit plikow albo
    'punktow cpu' przekroczony. Postaw to w jakiejs dobrej hostowni a nie w
    Pipidowce Malej gdzie jeszcze licza bajty ponizej 1e9.

    --
    Jerry1111

  • 20. Data: 2010-08-07 07:17:15
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Jerry1111,

    Saturday, August 7, 2010, 9:11:41 AM, you wrote:

    > Do dupy takie korzystanie, jak serwer marudzi ze limit plikow albo
    > 'punktow cpu' przekroczony. Postaw to w jakiejs dobrej hostowni a nie w
    > Pipidowce Malej gdzie jeszcze licza bajty ponizej 1e9.

    Ale o czym Ty teraz?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl