  • 1. Data: 2009-03-23 16:43:42
    Temat: Zasilenie
    Od: "Golibroda" <a...@m...asa>

    Witajcie,

    Czy nadal istnieje mozliwość przekazania części środków z Simplus dla innego
    użytkownika Simplus. Chciałbym nadmiar środków po doładowaniu przekazać córce.
    Kiedys to robiłem a teraz nie moge znaleźć sposobu.

    A przy okazji czy można wyłączyć otrzymywanie sms-ów promocyjnych o ofertach z
    sieci Plus (Simplus) cały czas przychodza jakies badziewia.

    Pozdrawiam
    piotr

  • 2. Data: 2009-03-23 17:03:11
    Temat: Re: Zasilenie
    Od: Glexu <"glex[wytnij]u[to]"@o2.pl>

    Golibroda pisze:
> [...]
    > przekazać córce.
    > Kiedys to robiłem a teraz nie moge znaleźć sposobu.

    Googlać trza umieć ;)
    http://www.simplus.pl/images/regulamin_promocji_tele
    przelew.pdf

  • 3. Data: 2009-03-23 17:07:59
    Od: "Golibroda" <a...@m...asa>

    > Googlać trza umieć ;)
    > http://www.simplus.pl/images/regulamin_promocji_tele
    przelew.pdf

    Dziękuje bardzo, dobrze, że są tacy co umieją i chcą pomóc innym :)

    P.

  • 4. Data: 2009-03-23 17:09:21
    Od: "Golibroda" <a...@m...asa>

    Promocja nieaktualna !

    Szukamy dalej.

    P.

  • 5. Data: 2009-03-23 17:23:52
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-03-23 18:09, Golibroda napisał:
    > Promocja nieaktualna !
    >
    > Szukamy dalej.

    I nie znajdziesz bo promocja już się zakończyła i nie ma nic w zamian.

    --
    Cz.

  • 6. Data: 2009-03-23 18:10:17
    Od: "XXX" <k...@o...pl>

> [...]
    >
    > A przy okazji czy można wyłączyć otrzymywanie sms-ów promocyjnych o
    > ofertach z sieci Plus (Simplus) cały czas przychodza jakies badziewia.

    Najpierw zarejestruj numer Simplusa , potem wyślij maila do BOKu ze
    stanowczym sprzeciwem na otrzymywanie smsów reklamowych.

  • 7. Data: 2009-03-23 18:55:05
    Od: "Golibroda" <a...@m...asa>

    > Najpierw zarejestruj numer Simplusa , potem wyślij maila do BOKu ze stanowczym
    > sprzeciwem na otrzymywanie smsów reklamowych.

    Zarejestrowany numer. Pozostaje więc sprzeciw.

    P.

  • 8. Data: 2009-03-24 07:20:11
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 23 Mar 2009 18:23:52 +0100, Czarek wrote:

    >I nie znajdziesz bo promocja już się zakończyła i nie ma nic w zamian.

    Czy mamy rozumiec ze wkrotce promocja sie skonczy i w Orange ?

    Czy Play juz sie cieszy ? :-)

    J.