  • 1. Data: 2009-12-16 19:53:25
    Temat: Zasilacz do Odtwarzacza Multimedialnego
    Od: "J.M.Oizo" <oizo[No Spam]@autograf.pl>

    Witam.
    Mam w domu odtwarzacz multimedialny Popcorn 110 w formie samej płyty głównej
    iTX.
    Zamontowałem sobie to do obudowy iTX i dodatkowo dołożyłem dysk 2,5 cala i
    naped dvd slim.
    W specyfikacji płyty iTX podane jest ze zasilacz minimum 60Watt.

    chce zastosować cos takiego

    A pytanie brzmi - jak mocny zasialcz 12V do tego potrzeba?? tzn ile Amper.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-12-16 21:00:21
    Temat: Re: Zasilacz do Odtwarzacza Multimedialnego
    Od: mariusz <e...@w...pl>

    J.M.Oizo pisze tak:

    > A pytanie brzmi - jak mocny zasialcz 12V do tego potrzeba?? tzn
    > ile Amper.

    60 / 12 = 5

    jakieś 7A

    --