  • 1. Data: 2009-12-17 02:27:13
    Temat: stosuje to ktoś albo zna z praktyki?
    Od: "bujnos" <a...@g...pl>

    http://www.allegro.pl/item843499551_srebrny_pisak_pr
    zewodzacy_czyste_srebro.html

    wyglada mi to na mozliwosc obejscia problemu trawienia laminatów, ale ma
    parę wad które ktos byc może wie jak ominąć
    - piszą że ściezka szerokości 0,8 - 1,6 mm - trochę spoooro, może sa
    ciensze?
    - jakie podłoże pod to najlepsze?
    - jak do tego mocowac konektory?
    - jak ktos używa od dawna to pewnie ma info o tańszych źródłach - z
    przesyłką to prawie stówa za mazaczek!

  • 2. Data: 2009-12-17 08:45:39
    Temat: Re: stosuje to ktoś albo zna z praktyki?
    Od: Marek Lewandowski <l...@p...onet.pl>

    On Dec 17, 3:27 am, "bujnos" <a...@g...pl> wrote:
    > http://www.allegro.pl/item843499551_srebrny_pisak_pr
    zewodzacy_czyste_...

    > wyglada mi to na mozliwosc obejscia problemu trawienia laminat w, ale ma
    > par wad kt re

    które dyskwalifikują użycie.
    Owszem, daje się robić podobną techniką (sitodruk przewodzącym tuszem)
    proste PCB, ale rezystancja ścieżek znaczna, lutować się tego nie da
    (tylko przyklejać na podobne mazidło), więc robi się tak np. pseud-
    drugą warstwę na jednostronnej PCB do pilotów RTV itp, gdzie przez
    takie ścieżki zero-nic prądu płynie.

    Marek

  • 3. Data: 2009-12-18 08:30:20
    Od: "bujnos" <a...@g...pl>

> [...]
    > (tylko przyklejać na podobne mazidło), więc robi się tak np. pseud-
    > drugą warstwę na jednostronnej PCB do pilotów RTV itp, gdzie przez

    mam akurat na warsztacie 2 uklady z atmegami które bez problemu działałyby
    na tych srebrnych ściezkach.
    0,2 ohma na mm vs 2k na mm w przypadku lakieru grafitowego (niedawno
    sprawdzałem) bo chyba o takim piszesz.