  • 1. Data: 2011-07-19 18:04:02
    Temat: Zasilacz do EeePC
    Od: Atlantis <n...@n...pl>

    Zasilacz mojego netbooka uległ awarii, w związku z czym muszę zakupić nowy.

    Waszym zdaniem wystarczy coś takiego:
    http://allegro.pl/e-zasilacz-ladowarka-asus-eee-1000
    h-1000he-12v-3a-i1723487703.html

    Czy też bezwzględnie powinienem dopłacić do oryginalnego:
    http://allegro.pl/nowy-oryginalny-zasilacz-asus-eee-
    pc-9-5v-2-315a-i1725543284.html

    ?

  • 2. Data: 2011-07-19 18:26:10
    Temat: Re: Zasilacz do EeePC
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Atlantis,

    Tuesday, July 19, 2011, 8:04:02 PM, you wrote:

    > Zasilacz mojego netbooka uległ awarii,

    Oryginalny?

> [...]
    h-1000he-12v-3a-i1723487703.html
    > Czy też bezwzględnie powinienem dopłacić do oryginalnego:

    Ja tam bym kupił oryginalny.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 3. Data: 2011-07-19 18:40:17
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Atlantis" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Zasilacz mojego netbooka uległ awarii, w związku z czym muszę zakupić
    > nowy.
    > Waszym zdaniem wystarczy coś takiego:

    [...]

    > Czy też bezwzględnie powinienem dopłacić do oryginalnego:

    [...]

    Bezwzględnie to one mają inne napięcia i na tym bym się skupił.

    Ten pierwszy ma 12V, a ten oryginalny 9,5V.

    Ten pierwszy jest do serii EEE900, a ten oryginalny do EEE700 i 701.

    Więc może najpierw uściślisz, jaki model Asusa eee posiadasz....

  • 4. Data: 2011-07-19 18:43:21
    Od: Paweł <p...@n...pl>

    W dniu 2011-07-19 20:04, Atlantis pisze:
> [...]
    h-1000he-12v-3a-i1723487703.html

    > Czy też bezwzględnie powinienem dopłacić do oryginalnego:

    Te dwa zasilacze dają różne napięcia. Zdecyduj się czy potrzebujesz
    zasilacz na 12V czy 9.5V.

    Paweł

  • 5. Data: 2011-07-19 20:24:05
    Od: Atlantis <n...@n...pl>

    W dniu 2011-07-19 20:40, Marcin Wasilewski pisze:

    > Ten pierwszy ma 12V, a ten oryginalny 9,5V.
    >
    > Ten pierwszy jest do serii EEE900, a ten oryginalny do EEE700 i 701.
    >
    > Więc może najpierw uściślisz, jaki model Asusa eee posiadasz....

    Przepraszam - pomyliłem linki podczas wklejania. Oczywiście zdaje sobie
    sprawę z różnicy - chodziło mi zasilacza 12V do 901.

  • 6. Data: 2011-07-19 21:29:57
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    > Przepraszam - pomyliłem linki podczas wklejania. Oczywiście zdaje sobie
    > sprawę z różnicy - chodziło mi zasilacza 12V do 901.

    Szczerze mówiąć, jeśli różnica w cenie wynosi 20 zł, to ja bym wolał
    dopłacić te 20 zł i spać spokojnie. Netbook jednak trochę kosztuje, co
    prawda ten chiński niby też ma zabezpieczenia itp., ale spójrz na to tak,
    jeśli zasilacz posadzi Ci netbooka, to w przypadku zasilacza oryginalnego
    masz jakieś tam szanse na zwrot kasy, w przypadku chińskiego badziewia
    jesteś bez szans. A różnica 20 zł, to nie jest jakiś majątek.

    A ten oryginalny to sobie rozetnij i zobacz co się stało, bo bardzo często
    jest to drobnostka typu trafo oderwało się od druku.