  • 51. Data: 2012-02-11 13:45:08
    Temat: Re: Zasada działania mechanizmu różnicowego
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    DoQ <p...@g...com> napisał(a):

    > Możesz sobie jeszcze zwalić gruchę, przy swoich ulubionych e-pornolach...

    Jasne że mogę. Będzie to mniejsza dyferencja niż onanizowanie się filmikiem o
    dyferencjale.

  • 52. Data: 2012-02-11 15:20:36
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 11-02-2012 13:45, kogutek pisze:

    > Jasne że mogę. Będzie to mniejsza dyferencja niż onanizowanie się filmikiem o
    > dyferencjale.

    Może podzielisz się wrażeniami na pl.soc.seks? To bardziej odpowiednia
    grupa dla ciebie.

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 53. Data: 2012-02-12 16:50:08
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-02-10 18:28, Bydlę pisze:

    > To ja wam podsumuję:
    >
    > 1. "szkoda, że TAK nie uczą"
    > 2. "(ależ) uczą (tak)"
    > 3. "(ale) czemu TAK nie uczą"
    >
    > Toście sobie porozmawiali...
    > ;-)

    Nooo... nie przeczę,nie pierwszy raz udowadniasz, że masz powołanie aby
    zostać świetnym edytorem tekstów, tak na poziomie notepada.