  • 31. Data: 2011-01-18 22:03:03
    Temat: Re: Zapytanie Nikon / PEN słabe oświetlenie
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    W dniu 2011-01-18 22:49, Anonymouse pisze:

    > No popatrz powiedz to takiemu posiadaczowi M9 z Noctiluxem 50/0.95
    > (zestawik wart jakieś 100tys zł) że ma zakaz robienia fotek tańczącym.
    > Normalnie po takiej wypowiedzi śmiesznego Jasia palną sobie w czachę
    > lub przynajmniej popełnią harakiri. Dawno śmieszny Jaś mnie tak nie
    > rozbawił.

    No to zrób takie zdjęcie i pokaż efekty.
    Mogą być nawet dwie nieruchome osoby stojące jedna za drugą,
    obiektyw 50/1.4, nie musi być 0.95.
    Dopiero będziesz rozbawiony, jak zobaczysz jakie cudo stworzyłeś.
    No pochwal się i palnij w swoją ........ czachę.

  • 32. Data: 2011-01-19 08:35:49
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-01-18 22:49, Anonymouse pisze:
    > No popatrz powiedz to takiemu posiadaczowi M9 z Noctiluxem 50/0.95
    > (zestawik wart jakieś 100tys zł) że ma zakaz robienia fotek tańczącym.

    Pokasz phote!

    > Normalnie po takiej wypowiedzi śmiesznego Jasia palną sobie w czachę
    > lub przynajmniej popełnią harakiri. Dawno śmieszny Jaś mnie tak nie
    > rozbawił.

    90 iq joke

    --
    pozdrawia Adam
    /autorytet? - no, nie wiem, zupełnie nic mi do głowy nie przychodzi.../

  • 33. Data: 2011-01-19 08:40:20
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-01-18 22:44, Anonymouse pisze:
    > 3. Odstępem 3eV raczej się koleś egzaltujesz i opowiadasz bajki, no
    > chyba, że po założeniu Heliosa.

    Koleś porównał iso z nowych Nikonów i Pena. Mniej więcej tyle wychodzi.

    --
    pozdrawia Adam
    /kupiłem aparat, więc jestem fotografem, znam painta, więc jestem grafikiem/

  • 34. Data: 2011-01-19 14:01:33
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    > Pewnie długo nad tym myślałeś.
    > Zważywszy na Twoją ciężką pracę intelektualną rozważę to następnym razem.

    a nad czym tu myśleć, tylko przeczytałem twoje słowa.
    wysiłku intelektualnego wymagało zrozumienie tego co autor miał na myśli (zakładając
    absurdalną treść wypowiedzi).