  • Data: 2010-09-16 11:36:08
    Temat: Zapytanie
    Od: waldi <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Pisze do Grupowiczów w sprawie takiego testu z C/C++. Konkretnie Pani
    z kadr Radmoru powiedziała że zaproszą mnie na taki test. Zastanawiam
    się jak się do niego przygotować.A może już ktoś z grupowiczów pisał
    taki test. Przychodzą mi do głowy książki choćby z biblioteki o C.
    Albo tutorale, poradniki z neta. Kompilator też mogę ściągnąć. Nie
    wiem jaki jest teraz aktualny.Pamiętam że kiedyś zaczynałem od pisania
    kodu programu na silnie.Potem pisałem programy związane z
    pętlami.Proszę o radę.