  • 1. Data: 2010-09-16 07:30:12
    Temat: Re: Zapytanie
    Od: klops <k...@k...pl>

    Sprawa jest prosta:
    Odpowiedz sobie na pytanie: Czy jesteś programistą C++?
    Bo oni szukają programisty albo testera.

    Aby zostać programistą nie wystarczy poznać składnię języka. Dlatego
    ludzie zaczynają od pisania konkretnych programów dla siebie lub biorą
    udział w projektach nie komercyjnych. Chcesz zostać programistą C++???
    Zacznij pisać! I po min. roku zgłoś się z powrotem do Radmoru... Wtedy
    sobie pogadacie, bo tak to niestety chyba nie ma o czym...

  • 2. Data: 2010-09-16 11:36:08
    Temat: Zapytanie
    Od: waldi <w...@g...com>

    Pisze do Grupowiczów w sprawie takiego testu z C/C++. Konkretnie Pani
    z kadr Radmoru powiedziała że zaproszą mnie na taki test. Zastanawiam
    się jak się do niego przygotować.A może już ktoś z grupowiczów pisał
    taki test. Przychodzą mi do głowy książki choćby z biblioteki o C.
    Albo tutorale, poradniki z neta. Kompilator też mogę ściągnąć. Nie
    wiem jaki jest teraz aktualny.Pamiętam że kiedyś zaczynałem od pisania
    kodu programu na silnie.Potem pisałem programy związane z
    pętlami.Proszę o radę.

  • 3. Data: 2010-09-16 12:38:23
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 16.09.2010 13:36, waldi wrote:
> [...]
    > wiem jaki jest teraz aktualny.Pamiętam że kiedyś zaczynałem od pisania
    > kodu programu na silnie.Potem pisałem programy związane z

    Taki test wymaga po prostu znajomości języka, nie przygotujesz się z
    całości języka. Pisanie programików z pętlami to wystarczy do zaliczenia
    ćwiczeń na pierwszym roku studiów.

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

  • 4. Data: 2010-09-16 12:54:48
    Od: Jakub Owczarski <j...@g...com>

    On Sep 16, 11:36 am, waldi <w...@g...com> wrote:
> [...]
    > taki test. Przychodzą mi do głowy książki choćby z biblioteki  o C.
    > Albo tutorale, poradniki z neta. Kompilator też mogę ściągnąć. Nie

    Czy dobrze zrozumiałem? starasz się o pracę jako programista a nie
    masz nawet kompilatora do języka w którym chcesz pisać?
    Jeżeli tak, to albo trolujesz, albo postradałeś zmysły :)

    Pzdr.

    PS. poniżej przykładowy test:
    Write a program that prints the numbers from 1 to 100. But for
    multiples of three print "Fizz" instead of the number and for the
    multiples of five print "Buzz". For numbers which are multiples of
    both three and five print "FizzBuzz".

  • 5. Data: 2010-09-16 22:06:52
    Od: waldi <w...@g...com>

> [...]
    > multiples of three print "Fizz" instead of the number and for the
    > multiples of five print "Buzz". For numbers which are multiples of

    Kod źródłowy mógłby wyglądać następująco

    #include <stdio.h> //plik nagłówkowy

    int main() // fukcja główna
    {
    int i; // deklaracja zmiennej i typu całkowitego

    for (i = 0; i <= 100; i++) // pętla for i zaczyna się od 0
    zwiększamy bo 2 plusy do 100
    {
    if (i % 15 == 0)
    printf("FizzBuzz");
    else if (i % 3 == 0)
    printf("Fizz");
    else if (i % 5 == 0)
    printf("Buzz");
    else
    printf("%d", i);

    printf("\n"); // n do następnego wiersza
    }
    }

    C++

    #include <iostream> //

    using namespace std;

    int main()
    {
    for (int i = 0; i <= 100; i++)
    {
    if (i % 15 == 0)
    cout << "FizzBuzz";
    else if (i % 3 == 0)
    cout << "Fizz";
    else if (i % 5 == 0)
    cout << "Buzz";
    else
    cout << i;

    cout << endl;
    }
    }

  • 6. Data: 2010-09-16 22:25:11
    Od: waldi <w...@g...com>

> [...]
    > Zacznij pisać! I po min. roku zgłoś się z powrotem do Radmoru... Wtedy
    > sobie pogadacie, bo tak to niestety chyba nie ma o czym...

    Gdzie znajdę takie przykładowe projekty komercyjne. Czy można na mich
    zarobić.Pójść na test mogę. Najwyżej powiedzą że nie są
    zainteresowani.Bo w skali od 1 do 10 umiem programować na 3.

  • 7. Data: 2010-09-16 23:39:51
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 17 Wrz, 00:06, waldi <w...@g...com> wrote:

    >     for (i = 0; i <= 100; i++) // pętla for i zaczyna się od 0
    > zwiększamy bo 2 plusy do 100

    ???

    >     {
    >         if (i % 15 == 0)
    >             printf("FizzBuzz");
    >         else if (i % 3 == 0)
    >             printf("Fizz");
    >         else if (i % 5 == 0)
    >             printf("Buzz");
    >         else
    >             printf("%d", i);
    >
    >         printf("\n"); // n do następnego wiersza
    >     }
    http://codepad.org/JVmtOClN
    output:
    "
    FizzBuzz
    1
    2
    Fizz
    4
    Buzz
    Fizz
    [...]"
    Na pewno o to chodziło?

    pozdrawiam
    bartekltg

  • 8. Data: 2010-09-16 23:54:44
    Od: waldi <w...@g...com>

    > Na pewno o to chodziło?
    >
    > pozdrawiam
    > bartekltg

    Pewnie żle i ile czasu mi to zajeło. Mam nadziej że nie wyrzuciłeś
    tekstu po ukośnikach tych //
    Dobry ten kompilator online http://codepad.org/

  • 9. Data: 2010-09-17 05:07:31
    Od: klops <k...@k...pl>

    W dniu 2010-09-17 00:25, waldi pisze:

    > Gdzie znajdę takie przykładowe projekty komercyjne.
    Napisałem NIE KOMERCYJNE.
    http://sourceforge.net/
    http://freshmeat.net/

    > Czy można na mich
    > zarobić.
    Raczej nie są robione by zarabiać pieniądze. Ale są firmy co sprzedają
    "usprawnione" programy z projektów nie komercyjnych. np CrossOffice.

    > Pójść na test mogę.Najwyżej powiedzą że nie są
    > zainteresowani.Bo w skali od 1 do 10 umiem programować na 3.
    Trzymam kciuki!

  • 10. Data: 2010-09-17 21:37:14
    Od: waldi <w...@g...com>

    > Sprawa jest prosta:
    > Odpowiedz sobie na pytanie: Czy jesteś programistą C++?
    > Bo oni szukają programisty albo testera.

    Dobra a jak zostać tym testerem. Tu chodzi o staż na testera
    (doświadczenie praktyczne). Bo w ofercie z Radmoru na testera wymagają
    min 1 rok doświadczenia w testowaniu. Jak to zdobyć. Bo chyba trzeba
    zacząć od stażu. Potem zaczepić się rok u konkurencji i ze świadectwem
    pracy jako dowód dołączyć do CV.

    Aha istnieją jakieś grupy w których ludzie wymieniają poglądy na temat
    postępów w rozwoju swoich projektów nie komercyjnych. Najlepiej
    prosiłbym o przykład po polsku ale i po angielsku nie pogardzę.