  • 11. Data: 2014-03-09 17:34:19
    Temat: Re: Zapytaj
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-03-06 02:15, A.L. pisze:

    > Za wysoka merytorycznosc tematyki idziesz do KF. Malo ci, kurwa, grup
    > na ktorych mozes takie brandzlenie uprawiac?
    >
    > A.L.

    Ojejku, znowu straciłem wiernego czytelnika. Jest u Ciebie jakaś ścieżka
    odwoławcza? Tak żebyś mógł rozpatrzeć jeszcze raz swoja decyzję?

  • 12. Data: 2014-03-09 19:14:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 531c97d3$0$2156$6...@n...neostrada.pl

    > Co komu da jego nazwisko.

    IMO sława polskiej medycyny może poczuć się nieprzyjemnie,
    gdy jej (czyli sławy) nazwisko zostanie pominięte.

    > I jeżeli myślisz że on jest jakimś niechlubnym wyjątkiem wśród dzisiejszych
    orzeczników, to się mocno mylisz.

    Mówisz, że to ogólnoświatowa zmowa przeciwko dzisiejszym
    orzecznikom? Może coś w tym jest. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2014-03-09 20:00:16
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 531c97c6$0$2156$6...@n...neostrada.pl

    > Starasz się o grupę inwalidzką?

    Ty żyjesz w XXI wieku, czy w nieco wcześniej? Wiesz, co
    to ,,grupę inwalidzka''? Wrzuć do Googli i zobacz, od
    ilu lat tego nie orzeka się w Polsce.

    Przypominasz mi lekarkę rodzinną, która z uporem godnym
    maniaka tłumaczy mi, że ja ubiegam się o ,,grupę inwalidzką'',
    choć ja mówię coś zupełnie innego.

    > Taka to jest kapitalistyczna mentalność.

    Dalsza część Twej wypowiedzi ma jakiś sens czy trzeba ją pominąć?
    Konstantynopol padł -- i już nie należy do Grecji. ;) Podobnie
    z grupami inwalidzkimi w Polsce. Na starych mapach Konstantynopol
    leży nadal w granicach Grecji. :) Podobnie z grupami inwalidzkimi
    w Polsce -- kto ma, temu być może nie zabierają, ale od wielu lat
    tego nie orzeka się w Polsce.

    To, co można dziś osiągnąć w Polsce z uwagi na uszkodzony kręgosłup,
    nazywa się ,,umiarkowanym stopniem niepełnosprawności'' skutkującym
    kartą parkingową zezwalającą na parkowanie w miejscach stosownie
    oznaczonych. Miejsca te są ulokowane blisko wejść sklepowych, aby
    ludzie tacy jak ja nie musieli ciągnąc czy pchać wózka obciążonego
    zakupami po parkingach przysklepowych, a tym samym by chronili
    uszkodzony kręgosłup przed zupełnym rozsypaniem się.

    > Gdy kapitaliści i ich pieski przejęli władzę w tym kraju,

    Nie 'gdy', ale 'gdyby'. :) Obecny ustrój gospodarczy Polski -- to
    właśnie komunizm/wspólnotyzm, nie kapitalizm. Kapitalista (galeria
    handlowa) nie zabrania mi korzystania ze swego garażu -- nawet wtedy,
    gdy galeria ta nie pracuje. Ile za to garażowanie sobie liczy?
    Do 2 godzin -- nic. Twardemu, bezlitosnemu kapitaliście takie
    zachowanie po prostu opłaca się. Co innego komuniście -- ten,
    żyjąc cudzym kosztem, usuwa z życia ludzi takich jak ja,
    uważając, iż nie ma z nich stosownego pożytku.

    > to Balcerowicz obawiając się buntu zwalnianych z pracy rozdawał
    > wszystkim chętnym grupy inwalidzkie

    Może i tak, choć mnie wydaje się, że Balcerowicz nie był
    orzecznikiem, ale ministrem, nawet wicepremierem rządu. ;)

    > i renty z tytułu niezdolności do pracy, teraz, na dzień dzisiejszy to człowiek bez
    ręki czy nogi nie dostaje z marszu takiej
    > renty.

    Trudno, aby dostawał z marszu ktoś, kto nie ma nogi.
    Maszerujący beznogi człowiek -- to IMO symulant. ;)

    -=-

    Człowiek bez nogi jest w sytuacji znacznie lepszej niż
    człowiek bez kręgosłupa, choć kręgosłupa nie widać gołym
    okiem. :) Bez nogi można siedzieć -- bez kręgosłupa nawet
    tego nie można. Właściwie bez kręgosłupa nie można żyć.

    Z uszkodzonym (tak jak u mnie) kręgosłupem nie można ani
    długo siedzieć, ani długo leżeć bez ruchu, ani biegać...

    Znasz powiedzenie ,,przetrącić komuś kręgosłup''?
    A znasz podobne z przetraceniem nogi?

    Organizacja czy człowiek po ,,przetrąceniu kręgosłupa''
    jest pozbawiony swych sił i możliwości.

    -=-

    Poniżej masz o Balcerowiczu i ,,przetrąceniu kręgosłupa''. :)

    http://niezlomni.com/?p=10939
    https://www.google.pl/search?client=opera&q=przetr%C
    4%85ceniu+kr%C4%99gos%C5%82upa'&sourceid=opera&ie=ut
    f-8&oe=utf-8&channel=suggest#channel=suggest&q=przet
    r%C4%85ceniu+kr%C4%99gos%C5%82upa

    -=-

    Znasz kogoś z ,,przetrąconą nogą'' czy ,,przetrąconą ręką''?

    -=-

    Widzisz, jak żwawa jest obecnie Julia Tymoszenko?
    Ma dyskopatię -- uszkodzenie kręgosłupa.

    Kręgosłupa, czyli tej części ciała, której nie widać gołym okiem,
    która, póki jest zdrowa, potrafi udźwignąć w ,,pionie'' nawet parę
    ton, ale która po uszkodzeniu z trudem dźwiga (albo i nie) ciężar
    ciała. Wewnątrz tej części ciała przebiega rdzeń kręgowy,
    umożliwiający komunikację mózgu z resztą ciała...

    Dyskopatia to uszkodzenie dysków (krążków międzykręgowych)
    kręgosłupa które są konieczne do mechanicznej pracy kręgosłupa
    i które po ,,wyskoczeniu'' potrafią niszczyć rdzeń kręgowy czy
    korzenie nerwowe.

    Co to znaczy, że dysk wyskoczył/wypadł? Bywa, że wystający na
    jeden milimetr dysk już niszczy układ nerwowy.

    A każda (nawet najmniejsza) wypuklina oznacza nieodwracalne
    uszkodzenie, które jedynie może powiększać się. Jak pęknięty
    ząb jest osłabiony i nie zrasta się, tak i dysk kręgosłupa.

    Jak zdrowy ząb potrafi wytrzymać naciski zdolne do łamania kości,
    tak ten sam ząb, ale po pęknięciu (choćby lekkim!!) ma już znikomą
    wytrzymałość i może jedynie pękać jeszcze mocniej. I ząb można łatać
    czy zastępować implantem, i dysk kręgosłupowy, ale naprawa zęba nie
    jest tak niebezpieczna jak naprawa dysku. I bez zęba można żyć, a bez
    dysku -- nie można. Wypadnięty dysk niszczy nerwy, zaś wypadnięty ząb
    zwykle niszczy jedynie dobry wizerunek. ;) (wypadnięty mleczak nawet
    wizerunku nie niszczy)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2014-03-09 20:02:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 531c97a4$0$2156$6...@n...neostrada.pl

    > To mi się coś "pozajączkowało",;-) sam nie wiem jak ten post znalazł się na grupie
    o telefonach

    Sam nie wiesz -- a z kimś innym wiesz? (co dwie głowy to nie
    jedna) Jak ja sam czegoś nie wiem -- proszę o pomoc innych. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2014-03-09 20:04:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 531c97e2$0$2156$6...@n...neostrada.pl

    > Ojejku, znowu straciłem wiernego czytelnika. Jest u Ciebie
    > jakaś ścieżka odwoławcza? Tak żebyś mógł rozpatrzeć jeszcze
    > raz swoja decyzję?

    IMO musisz (jeśli chcesz odwołać się) zgłosić
    się do wyższej instancji za jego pośrednictwem.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 16. Data: 2014-03-09 22:49:13
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" lfido7$dvv$...@n...news.atman.pl

> [...]
    > żyjąc cudzym kosztem, usuwa z życia ludzi takich jak ja,
    > uważając, iż nie ma z nich stosownego pożytku.

    https://www.youtube.com/watch?v=dSEIFumQSFc&feature=
    player_detailpage#t=1152

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 17. Data: 2014-03-10 00:28:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" lfinkt$o4a$...@n...news.atman.pl

    > https://www.youtube.com/watch?v=dSEIFumQSFc&feature=
    player_detailpage#t=1152

    Krwiożerczy kapitalizm -- to przykładowe Aero2, :)
    z którym problemy są raczej małe. To rok ważności
    konta w Play i Orange forever, czy jakoś podobnie. :)

    Natomiast komunizm z ludzką twarzą to miastowe HotSpoty
    WiFi, które w białostockim wydaniu przypominają swą
    pracą piłokształtne wykresy. (mam szukać, czy wiadomo,
    o co mi tutaj chodzi?)

    Nazizm to narodowy socjalizm, nie zaś zamordyzm czy
    brutalizm bądź antysemityzm. :)

    Komunizm (wspólnotyzm) to ta forma, w której kwitną
    działacze, dobrodzieje, mecenasi sztuki czy kultury
    zdzierający dobra wypracowywane przez ludzi, którzy
    są uznawani za bezproduktywnych przez owych działaczy...

    -=-

    George Bernard Show...

    George Bernard Shaw (ur. 26 lipca 1856 w Dublinie,
    zm. 2 listopada 1950 w Ayot St. Lawrence) - irlandzki
    dramaturg i prozaik, przedstawiciel dramatu
    realistycznego. Jako filozof twórca koncepcji
    tzw. siły życiowej (Life Force) i ewolucji
    twórczej (Creative Evolution).

    http://pl.wikipedia.org/wiki/George_Bernard_Shaw

    Jak widać -- była to osobistość wnosząca w życie ludzkości
    niezwykle dużo. To jemu właśnie ludzkość zawdzięcza ideę
    fabryk wykorzystujących wiadomy gaz służący w produkcji...
    humanitarnej zagłady/śmierci.

    Ale idźmy dalej tropem postępowej Europy...
    Szwajacaria, Genewa, Czerwony Krzyż...

    https://www.youtube.com/watch?v=qeEvcfgVvsk

    Proponuję obejrzenie od początku do końca.

    Co do samej Ameryki... USA i Kanada słyną z opieki nad Indianami...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 18. Data: 2014-03-25 19:31:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" lf7km4$s08$...@n...news.atman.pl

    > A ja dziś dowiedziałem się, że dr Kajka (neurolog) jest głupia -- i mam
    > jej to zakomunikować razem z ,,pozdrowieniami'' od lekarza z Wojewódzkiego
    > Zespołu Orzekania o Niepełnosprawności.

    Lekarz, który stwierdził, że dr Kajka mówi głupoty to najwyraźniej
    Piotr Paweł Rudziński. Trudno zgadnąć jego specjalizację, bo na
    pieczątce mowy o niej nie ma:

    PRZEWODNICZĄCY
    SKŁADU ORZEKAJĄCEGO
    -lekarz-

    Piotr Paweł Rudziński

    Obok pieczątka doradcy:

    DORADCA ZAWODOWY
    członek składu orzekającego

    Anna Mrozowska

    Zadaniem owej doradcy jest zapytanie o prawo jazdy. Jeśli
    ubiegający się o kartę parkingową ma prawo jazdy -- Zespół
    odmawia przyznania ,,przywileju'' skutkującego otrzymaniem
    karty parkingowej.

    Za tę ciężką i wytężona prace owa doradca zgarnia
    ,,niezła kasę'', chłonąc ją z podatków.

    [już wszystko?... raczej tak... słowo na ch -- umieściłem...
    akurat inne słowa na ch uciekły gdzieś... brak weny, czy
    jakoś tak... ważne, że umieściłem; jakże odmówić owej
    Miauczyńskiej?]

    Anna Mrozowska zdradza swą umiejętność pisania, zaś
    lekarz podpisał się czymś, co można nazwać/określić
    zygzakiem.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 19. Data: 2014-03-25 19:35:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" lfgnbn$mbd$...@n...news.atman.pl

  • 20. Data: 2014-04-01 03:00:01
    Od: Doman <b...@g...ru>

    > Lekarz, który stwierdził, że dr Kajka mówi głupoty to najwyraźniej

    A jaki lekarz stwierdził, że Ciebie nie należy izolować?

    Matole...