  • 1. Data: 2010-05-10 09:11:31
    Temat: Zaproszenie - Dzien Dziecka - Laski 2010
    Od: zuzka600f <z...@o...pl>

    Czesc :)
    Pare osob juz mnie pytalo, wiec rozpoznalem sytuacje i podaje do
    publicznej wiadomosci :)

    W tym roku wyjazd do dzieci z Osrodka dla osob z wadami wzroku w
    Laskach z okazji Dnia Dziecka odbedzie sie w sobote 12 czerwca.
    Na miejscu jestesmy umowieni na 14.00.
    Spotykamy sie tradycyjnie na stacji ORLEN przy skrzyzowaniu
    Gorczewskiej i Lazurowej w Warszawie o 13.00. Tu czas na zatankowanie
    i krotka odprawa.
    O 13.30 wyjazd ze stacji.

    Na miejscu dzieci poogladaja sobie motocykle (to pewnie nie bedzie
    dlugo trwalo, bo juz mniej wiecej sa zaznajomione), a potem planujemy
    wozenie po zamknietym terenie Osrodka. Na koniec prawdopodobnie bedzie
    tez krotkie spotkanko z wychowawcami.

    Jak zwykle planuje zakupic jakies male conieco dla brzdacow. Jak ktos
    zechce ulzyc mojej kieszeni, to na miejscu spotkania bedzie dobrowolna
    zrzutka.
    Warto zarezerwowac sobie czas do ok.16-17-tej.

    Zapraszam - gwarantowane niepowtarzalne wrazenia :)
    Bede wdzieczny za wczesniejszy kontakt na priv od osob, ktore sie
    wybieraja.

    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 2. Data: 2010-05-10 09:18:21
    Temat: Re: Zaproszenie - Dzien Dziecka - Laski 2010
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    zuzka600f pisze:
    > Na miejscu dzieci poogladaja sobie motocykle (to pewnie nie bedzie
    > dlugo trwalo, bo juz mniej wiecej sa zaznajomione),

    o nie, mojego grzechotnika jeszcze nie widziały/dotykały.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 3. Data: 2010-05-10 10:36:19
    Od: zuzka600f <z...@o...pl>

    Czesc :)

    On 10 Maj, 11:18, gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:

    > o nie, mojego grzechotnika jeszcze nie widziały/dotykały.
    >
    > --
    > gildor
    > czarny grzechotnik w litrze k5

    Fajnie, ze bedziesz :)

    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 4. Data: 2010-05-10 15:52:12
    Od: "zakan" <a...@o...pl>

    A skuter bedzie się podobał?

    --
    zakan

  • 5. Data: 2010-05-11 05:02:07
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    zakan pisze:
    > A skuter bedzie się podobał?

    czy czarnucha bierz, a nie piździka. ledwo kupił, a już hopla dostał. do
    roboty miałeś nim się turlać, a nie dzieciom się chwalić, gamoniu.

  • 6. Data: 2010-05-11 07:35:46
    Od: zuzka600f <z...@o...pl>

    Czesc :)

    On 10 Maj, 17:52, "zakan" <a...@o...pl> wrote:
    > A skuter bedzie się podobał?

    Bedzie :) Najwieksza furore w historii zrobily Jawa i skuter :)

    Pozdrawiam i zapraszam :)
    Tomek

  • 7. Data: 2010-05-11 17:48:03
    Od: "zakan" <a...@o...pl>

    Użytkownik "zuzka600f" :
> [...]
    > A skuter bedzie się podobał?

    Bedzie :) Najwieksza furore w historii zrobily Jawa i skuter :)

    No i widzisz gildoru:)) Miałem nosa :)

    zakan
    p.s. moze sie uda wpaść

  • 8. Data: 2010-05-12 08:20:08
    Od: zuzka600f <z...@o...pl>

    Czesc :)

    On 11 Maj, 19:48, "zakan" <a...@o...pl> wrote:

    > No i widzisz gildoru:)) Miałem nosa :)

    Sorry, nawet Jawa i skuter przegraly z fantomem "Ania", ktora
    przytargal ratownik z WGR PCK :)
    Rok pozniej fantom juz nie cieszyl sie takim zainteresowaniem, ale kto
    kazal targac do Lasek "Kena" ;D

    Pozdrawiam :)
    Tomek