  • 1. Data: 2010-05-10 08:56:53
    Temat: Utrata innych kategorii przy nie zdanym A
    Od: "BUNIEK" <m...@p...onet.pl>

    Witam

    Mam takie pytanko, myślę o zrobieniu A pod koniec sezonu, obecnie hałasuje
    50ccm ale mimo ze gabaryt ok do miasta to osiągi nieco za słabe przydało by
    sie z 200 - 250 ccm, ale toto wymaga kat. A, czy jak uwale teoretyczny egzam
    a A to mogą mi odebrać B.

    Buniek

  • 2. Data: 2010-05-10 08:59:55
    Temat: Re: Utrata innych kategorii przy nie zdanym A
    Od: LukeB <g...@o...pl>

    On 10 Maj, 10:56, "BUNIEK" <m...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > sie z 200 - 250 ccm, ale toto wymaga kat. A, czy jak uwale teoretyczny egzam

    Nie. Chyba, ze na praktycznym bedziesz prowadzil pod wplywem %%.

    Pozdro,
    --
    Lukasz B
    Transalp XL650V, WAW

  • 3. Data: 2010-05-18 18:42:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    BUNIEK pisze:
> [...]
    > przydało by sie z 200 - 250 ccm, ale toto wymaga kat. A, czy jak uwale
    > teoretyczny egzam a A to mogą mi odebrać B.

    Mogą. Ale baaaaaaaaaaaaaaaardzo teoretycznie.

    To znaczy jeśli byś miał ponad 50% odpowiedzi błędnych w części ogólnej
    teorii to zasadniczo ośrodek egzaminacyjny powinien skierować odpowiedni
    "donos" do wojewody, który może ale nie musi odebrać uprawnienia do
    innych kategorii (trochę upraszczam, ale tak mniej-więcej mogłoby to
    wyglądać)..

    Tylko żeby aż tak źle odpowiadać to trzeba się mocno postarać ;) więc
    bez obaw.