  • 1. Data: 2010-05-09 22:12:25
    Temat: triumph tiger - czy to norma ?
    Od: Mad <r...@w...pl>

    yo !

    badałem dziś jednego Tigera ('98). został odpalony na zimno i po ok
    1-2 minutach pracy zauważyłem że kolektor wydechowy środkowego gara
    był na tyle zimny że można go było dotknąć ręką. 2 skrajne kolektory
    były już gorące. po kolejnej minucie czy półtorej środkowy już się
    nagrzał jak pozostałe 2. ze słuchu wydawało się, że silnik pracuje od
    początku normalnie (!)

    czy to normalne że środkowy kolektor/cylinder rozgrzewa się wolniej ?
    może moje wątpliwości są jednak słuszne sądząc że coś jest nie tak ?

    ktoś ma jakąś wiedzę/ doświadczenie w temacie ?

  • 2. Data: 2010-05-10 08:13:45
    Temat: Re: triumph tiger - czy to norma ?
    Od: Mad <r...@w...pl>

    naprawdę nikt nic nie wie ?

  • 3. Data: 2010-05-10 13:36:26
    Od: zuzka600f <z...@o...pl>

    Czesc :)

    On 10 Maj, 00:12, Mad <r...@w...pl> wrote:

    > czy to normalne że środkowy kolektor/cylinder rozgrzewa się wolniej ?
    > może moje wątpliwości są jednak słuszne sądząc że coś jest nie tak ?

    Mysle, ze prawidlowo kombinujesz, ale czy ten Tiger jest jakos
    zwalony, to nie wiem.

    > ktoś ma jakąś wiedzę/ doświadczenie w temacie ?

    Raczej nie, ale zapytaj na forum marki - bynajmniej nie naszym ;)
    Bylbys pewnie najaktywniejszym uzyszkodnikiem roku i obudzilbys
    admina ;)
    Proponuje http://www.triumphrat.net
    Dalej jakos sobie znajdziesz wlasciwy poddzial :)

    Pozdrawiam :)
    Tomek
    i bielizniarka ST

  • 4. Data: 2010-05-10 14:12:40
    Od: Mad <r...@w...pl>

    On 10 Maj, 15:36, zuzka600f <z...@o...pl> wrote:
> [...]
    > admina ;)
    > Proponujehttp://www.triumphrat.net
    > Dalej jakos sobie znajdziesz wlasciwy poddzial :)

    senk ju !!!

  • 5. Data: 2010-05-10 21:31:14
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 10 Maj, 00:12, Mad <r...@w...pl> wrote:

    > ktoś ma jakąś wiedzę/ doświadczenie w temacie ?

    W moim padaku nie zauważyłem takowego objawu ale jakoś specjalnie nie
    macałem :>
    Natomiast nie polecam tigera przed 2001 (a nawet 2003), co powinno
    załatwić sprawę ;)

    Pozdrawiam
    Lisciasty /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wroclawia/
    --
    Kawidlo GPZ 550 '82
    Tygrys '05

  • 6. Data: 2010-05-10 21:59:00
    Od: Mad <r...@w...pl>

    On 10 Maj, 23:31, Lisciasty <l...@p...pl> wrote:

> [...]
    > załatwić sprawę ;)
    >
    > Pozdrawiam
    > Lisciasty      /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wroclawia/

    a dlaczego nie poleczasz ? ja się spotkałe z raczej dobrymi opiniami,
    szzczególnie między '97-'00.
    powiesz coś więcej, pls ?

  • 7. Data: 2010-05-10 21:59:43
    Od: "news.gazeta.pl" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Mad" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...
    >yo !
    >zy to normalne że środkowy kolektor/cylinder >ozgrzewa się wolniej ?
    Specjalnie dla Ciebie poszedlem do garazu i sprawdzilem ;)
    Nie - to nie jest normalne. U mnie rozgrzewaja sie rowno.
    Pzdr
    Tiger '01

  • 8. Data: 2010-05-10 22:00:43
    Od: "news.gazeta.pl" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On 10 Maj, 00:12, Mad <r...@w...pl> wrote:
    Natomiast nie polecam tigera przed 2001 (a nawet 2003), co powinno
    załatwić sprawę ;)

    Uuu to widze ze musze mojego szybko sprzedac :)

  • 9. Data: 2010-05-10 22:23:24
    Od: h...@o...pl

> [...]
    > były już gorące. po kolejnej minucie czy półtorej środkowy już się
    > nagrzał jak pozostałe 2. ze słuchu wydawało się, że silnik pracuje od
    6

    Zamien cewki miejscami i sprawdz znowu. Jak mialem Thunderbirda, to cewki padly
    mi 2 razy. Podobno winna jest konstrukcja regulatora napiecia.

    Pozdrawiam
    HK
    V1000SP

  • 10. Data: 2010-05-11 05:43:55
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 10 Maj, 23:59, Mad <r...@w...pl> wrote:
    > a dlaczego nie poleczasz ? ja się spotkałe z raczej dobrymi opiniami,
    > szzczególnie między '97-'00.
    > powiesz coś więcej, pls ?

    Problemy z zapłonem i elektroniką, coś tam było francuskiego bodajże
    Sagema,
    co potem zmienili na japońskie. No i generalnie mniej kuni ;)
    Poczytaj sobie triumphrat.net forum, sporo tam tego ale sporo się
    można dowiedzieć.