  • 1. Data: 2010-05-09 20:52:25
    Temat: T.Apacz 0.6 wylądował
    Od: falco <m...@w...pl>

    Siema,
    jak w temacie a dokładniej mówiąc...

    Króliczek dorwany T.Apacz 0.6 melduje bezpieczne lądowanie w garażu.
    Ale nuuuda... ;)

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... Jawa 356 '58 175
    T.Apacz 0.6

  • 2. Data: 2010-05-09 20:55:51
    Temat: Re: T.Apacz 0.6 wylądował
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    *** "falco"
    Króliczek dorwany T.Apacz 0.6 melduje bezpieczne lądowanie w garażu.
    Ale nuuuda... ;)

    Boze !!!
    to wcale nie jest nudne moto - tylko rozwija zmysl planowania.
    Na bajzlu kupiles???

    --
    Tytus
    żółta motorynka

    P.S. czy aby nie krzywy???

  • 3. Data: 2010-05-09 21:16:59
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "falco" <m...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    > Króliczek dorwany T.Apacz 0.6 melduje bezpieczne lądowanie w garażu.
    > Ale nuuuda... ;)

    No zesz, ja pierdziele. Gratulacje!

    Dawaj foty i powiedz jak sie lampa spisala, bo juz ciemno bylo jak ladowal.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 4. Data: 2010-05-09 21:43:17
    Od: falco <m...@w...pl>

    Tytus pisze:

    > Boze !!!
    Też w (to) nie wierzę... ;)

    > to wcale nie jest nudne moto - tylko rozwija zmysl planowania.
    Nuuuda tyczyła się wyczerpania tematu (wiecznych) poszukiwań, bo gdzieś
    bym śmiał, tak ocenić T.Apacza. ;)

    > Na bajzlu kupiles???
    Nie, na forum TA. ;)

    P.S. Ponoć zostawia... 4x4 ślady, ale to już sam ocenisz gdy Cię
    nawiedzę... ;)

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 5. Data: 2010-05-09 21:51:14
    Od: falco <m...@w...pl>

    Ivam pisze:

    > No zesz, ja pierdziele. Gratulacje!
    Nie dziękuję!

    > Dawaj foty i powiedz jak sie lampa spisala, bo juz ciemno bylo jak ladowal.
    Foty muszę cyknąć za dnia, bo trzęsące sie ręce słabo łapały kadr. ;)
    Mam jedynie jedno:
    Są jeszcze dwa śmieszne (wojskowe) kuferki.

    http://picasaweb.google.pl/MaciejFalkowskifalco/TApa
    cz06#5469390222252857490

    Przyjechałem wcześniej, tylko w garażu się mnie zeszło na... opijaniu,
    macaniu czy innym mlaskaniu... ;)

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... Jawa 356 '58 175
    T.Apacz 0.6

  • 6. Data: 2010-05-10 04:53:54
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "falco"
    P.S. Ponoć zostawia... 4x4 ślady, ale to już sam ocenisz gdy Cię
    > nawiedzę... ;)

    Spoko, to mozna skorygowac odkrecajac boczne koleczka :)
    Dobrze ze V-ka i wazne, ze nie Suzuki :) czy inne KHI.

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 7. Data: 2010-05-10 06:14:02
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    falco napisał(a):

    > http://picasaweb.google.pl/MaciejFalkowskifalco/TApa
    cz06#5469390222252857490

    Klasyk pelnom gembom! Te szprychowane kola!

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 8. Data: 2010-05-10 07:00:27
    Od: falco <m...@w...pl>

    Tytus pisze:

    > Spoko, to mozna skorygowac odkrecajac boczne koleczka :)
    aaa... to dlatego jadąc z Tarchomina do siebie cały czas ktoś na mnie
    trąbił... ;)

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > Klasyk pelnom gembom! Te szprychowane kola!
    uff... już się bałem, że nie na tego Precla skrobnąłem... ;)

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... Jawa 356 '58 175
    T.Apacz 0.6

  • 9. Data: 2010-05-10 07:11:37
    Od: LukeB <g...@o...pl>

    Nooo to bardzo milo mi cie powitac w Trampkowej sekcie :D
    Widze, ze ladniusi czerwony i ma gmole, stelaze, kufry, deflektor..
    normalnie all inclusive!

    Gratz!

    On 9 Maj, 22:55, "Tytus" <t...@g...pl> wrote:
    > Boze !!!
    > to wcale nie jest nudne moto - tylko rozwija zmysl planowania.

    Jadac samemu wystarczy krecic powyzej 6000 rpm i przy V<120 km/h
    naprawde jest ok przy wyprzedzaniu. Trzeba tylko zerkac na
    obrotomierz, bo szybko sie obroty koncza, a latwo sie zapomniec ;) A
    szybciej niz 130km/h i tak nie ma sensu latac Trampkiem. Planowac (i
    to konkretnie) trzeba jadac z pasazerem.

    Pozdro,

    --
    Lukasz B
    Transalp XL650V, WAW

  • 10. Data: 2010-05-10 08:20:35
    Od: falco <m...@w...pl>

    LukeB pisze:
    > Nooo to bardzo milo mi cie powitac w Trampkowej sekcie :D
    Też się cieszę, bo choć rozrzut miałem już duuuży ponad (moje) pierwotne
    założenia, to najbardziej chciałem właśnie Trampka.
    P.S. Ale BJ i W650 i tak są piękne!!! ;)

    > Widze, ze ladniusi czerwony i ma gmole, stelaze, kufry, deflektor..
    > normalnie all inclusive!

    "Pochwalę" się jeszcze, że nawet zamykane gniazdo zapalniczki, kabale z
    mocowaniem anteny CB i oryginalną narzędziówkę z 2 kpl. kluczyków.
    Normalnie GW może się schować... ;););)

    > A szybciej niz 130km/h i tak nie ma sensu latac Trampkiem.
    Dla mnie, to i tak spoko, bo ja lubię prędkości czopkowe a na wolnych
    "strzelba" daje ala Junak... ;)

    Się spotkamy na żywo, to pogadamy, niech tylko aura i czas pozwoli.

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175