  • 1. Data: 2011-04-28 09:33:04
    Temat: Zapraszam na oglad kilku cz-b fotek.
    Od: "Piotr Sz." <p...@W...com>

    Witam.
    Jesli kogos interesuje cz-b fotografia to zapraszam na moja strone.
    Wystawilem 12 wybranych prac. Mam nadzieje, ze przypadna do gustu pomimo
    niecyfrowego rodowodu i braku koloru. :-)

    www.szkut.com

    Piotr Sz.

  • 2. Data: 2011-04-28 13:04:59
    Temat: Re: Zapraszam na oglad kilku cz-b fotek.
    Od: "...:::Tomek:::..." <t...@s...pl>

    Piotr Sz. wrote:
> [...]
    > Wystawilem 12 wybranych prac. Mam nadzieje, ze przypadna do gustu
    > pomimo niecyfrowego rodowodu i braku koloru. :-)

    Kurcze, ładne. Mógłbyś zdradzić jak je obrabiasz, żeby uzyskać taki fajny
    B&W?

    Tomek

  • 3. Data: 2011-04-28 13:25:41
    Od: "Piotr Sz." <p...@W...com>

    > Kurcze, ładne.

    Dziekuje.

    > Mógłbyś zdradzić jak je obrabiasz, żeby uzyskać taki fajny B&W?

    Tak w 2 zdaniach to chyba sie nie da wyjasnic. Zreszta sam dopiero sie ucze
    obrobki cyfrowej, wiec najlepszym nauczycielem chyba bym nie byl.
    Generalnie to przeniesienie technik ktore stosowalem w ciemni, tylko teraz w
    PSie zabiera mi to 10x mniej czasu i chyba efekt koncowy mozna bardziej
    dopracowac majac mozliwosc szybkiego i systematycznego wprowadzenia korekt.

    Piotr Sz.

  • 4. Data: 2011-04-28 13:37:11
    Od: "...:::Tomek:::..." <t...@s...pl>

    Piotr Sz. wrote:
> [...]
    > tylko teraz w PSie zabiera mi to 10x mniej czasu i chyba efekt
    > koncowy mozna bardziej dopracowac majac mozliwosc szybkiego i

    Mam czas, możesz wyjaśnić w 10 zdaniach ;-)
    A tak na poważnie, to zadając pytanie miałem na myśli, czy masz opracowaną
    stałą procedurę konwersji i stosujesz ją zawsze, dostosowując tylko wartości
    suwakami i ewentualnie maskując pewne elementy.

    Tomek

  • 5. Data: 2011-04-28 13:54:47
    Od: "Piotr Sz." <p...@W...com>

    > A tak na poważnie, to zadając pytanie miałem na myśli, czy masz opracowaną
    > stałą procedurę konwersji i stosujesz ją zawsze, dostosowując tylko
    > wartości suwakami i ewentualnie maskując pewne elementy.

    Oj nie, wrecz chyba przeciwnie.:-) Zadnej automatyzacji nie stosuje. Do
    kazdej fotki podchodze "indywidualnie".

    Piotr Sz.

  • 6. Data: 2011-04-29 05:19:43
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Piotr Sz." <p...@W...com> napisał w wiadomości
    > Witam.
    > Jesli kogos interesuje cz-b fotografia to zapraszam na moja strone.
    > Wystawilem 12 wybranych prac. Mam nadzieje, ze przypadna do gustu pomimo
    > niecyfrowego rodowodu i braku koloru. :-)

    Na moje amatorskie oko niektóre są zbyt wyostrzone. Poza tym OK.

  • 7. Data: 2011-04-29 08:48:45
    Od: "Piotr Sz." <p...@W...com>

    > Na moje amatorskie oko niektóre są zbyt wyostrzone. Poza tym OK.

    Napisz prosze ktore sprawiaja takie wrazenie, bo na ten aspekt cyfrowej
    obrobki staralem sie zwrocic szczegolna uwage, zeby nie przesadzic w zadna
    ze stron.

    Piotr Sz.
    www.szkut.com

  • 8. Data: 2011-04-29 08:59:20
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Piotr Sz. napisał(a):

    > Napisz prosze ktore sprawiaja takie wrazenie, bo na ten aspekt cyfrowej
    > obrobki staralem sie zwrocic szczegolna uwage, zeby nie przesadzic w zadna
    > ze stron.

    Ja powiem tak:
    Oglądane na CRT wydają się za miękkie, oglądane na LCD - za ostre.
    Nie dogodzisz. :-)

    --
    Mirek

  • 9. Data: 2011-04-30 01:55:41
    Od: mg <a...@p...onet.pl>

    > Wystawilem 12 wybranych prac.
    > www.szkut.com

    Czemu tak niesmialo ;)

    http://www.mediafire.com/imageview.php?quickkey=29my
    jfj28wu737h
    http://www.mediafire.com/imageview.php?quickkey=8njp
    k96q93rkr8j
    http://www.mediafire.com/imageview.php?quickkey=vhee
    1imymjb6sis

  • 10. Data: 2011-04-30 08:10:03
    Od: "Piotr Sz." <p...@W...com>

    > Czemu tak niesmialo ;)

> [...]

    Co to za serwis i czemu tak (bez mojej wiedzy w dodatku) zepsul moje fotki?

    Piotr Sz.
    www.szkut.com