-
X-Received: by 10.157.27.162 with SMTP id z31mr1623981otd.7.1487023269728; Mon, 13
Feb 2017 14:01:09 -0800 (PST)
X-Received: by 10.157.27.162 with SMTP id z31mr1623981otd.7.1487023269728; Mon, 13
Feb 2017 14:01:09 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!news.glorb.com!i7no1269498qta.1!news-out.google.com!15ni34itm.0!nntp.goog
le.com!e137no991501itc.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com
!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Mon, 13 Feb 2017 14:01:09 -0800 (PST)
In-Reply-To: <M...@n...neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=31.174.233.137;
posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
NNTP-Posting-Host: 31.174.233.137
References: <M...@n...neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <5...@g...com>
Subject: Zapalanie z korby
From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
Injection-Date: Mon, 13 Feb 2017 22:01:09 +0000
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2599687
[ ukryj nagłówki ]Warszawianke i Wolge odpalalem z korby, tak dla sprawdzenia czy sie da. Idea korby
nie bylo zapalenie. Chodzilo o ruszenie walem i tlokami jak bylo bardzo zimno. Oleje
kiedys byly takiej klasy ze nawet zimowy przy duzych mrozach zamienial sie w smar.
Przekrecenie walem powodowalo chwilowe rozklejenie wspolpacujacych elementow i
mniejsze obciazenie akumulatora i rozrusznika. Przy odpalaniu z korby korzystne bylo
stosowanie sie do zapisu z polskiej instrukcji forda t. Czyli nalezalo przestawic (
pisownia oryginalna) zapal na popal. Zapobiegalo to odbiciu korby. Jak zaczal
pracowac ustawic w fodzie t zapal na pal. A jak sie troche rozgrzal zapal na
przedpal. W nowoczesniejszych niz ford t samochodach nie ma potrzeby przestawianian z
zapalu na pal na zapal na przedpal bo robi to odsrodkowy regulator w aparacie
zaplonowym.
Następne wpisy z tego wątku
- 13.02.17 23:11 Tomasz Pyra
- 13.02.17 23:20 Zenek Kapelinder
- 13.02.17 23:24 RoMan Mandziejewicz
- 13.02.17 23:36 Scobowski
- 14.02.17 00:14 J.F.
- 14.02.17 00:43 nadir
- 14.02.17 06:23 Wiesiaczek
- 14.02.17 06:28 Wiesiaczek
- 14.02.17 08:47 viktorius
- 14.02.17 10:24 szerszen
- 14.02.17 10:29 viktorius
- 14.02.17 11:30 Adam
- 14.02.17 12:08 RadoslawF
- 14.02.17 12:24 J.F.
- 14.02.17 13:27 RadoslawF
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=