  • 1. Data: 2011-01-21 18:46:27
    Temat: Zamiennik gniwa litowo manganowe VARTA CR-AA 6117
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Czy ktoś orientuje się czy inne firmy produkujące bateryjki
    litowe produkują odpowiednik baterii Varty z tematu listu?
    To jest bateryjka cylindryczna coś jak paluszek AA z tym, że 3V
    ma pojemność 2000mAh i wymiary fi 14.5mm długość 50mm.

    http://www.varta-microbattery.com/en/mb_data/documen
    ts/data_sheets/DS6117.pdf
    http://www.us.varta-microbattery.com/en/oempages/pro
    duct_data/poductdata_types.php?output=search&context
    =typeno&searchvalue=6117

    Interesuje mnie coś z końcówkami do polutowania przewodami,
    czyli najchętniej CR AA S ST:
    http://www.varta-microbattery.com/en/mb_data/documen
    ts/picture_article_large/6117301301.jpg
    Lub CR AA S PCBS:
    http://www.varta-microbattery.com/en/mb_data/documen
    ts/picture_article_large/6117701301.jpg
    albo CR AA S PCBD:
    http://www.varta-microbattery.com/en/mb_data/documen
    ts/picture_article_large/6117201301.jpg

    Ale właściwie wezmę dwie sztuki cokolwiek tam mają zgrzewane
    do kubków końcowych bo lutować nie bardzo bym chciał bezpośrednio
    do bateryjki aby nie uszkodzić jej chemii w środku.

    Znalazłem w sklepie wysyłkowym oryginał Varty ale bardzo droga jest,
    czy wie czy inna firma robi też takie baterie? Energizer? Duracell?