  • 1. Data: 2009-06-24 19:37:24
    Temat: Jak spiac Alfe 350 z obiektywami Praktiki?
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Mam problem: jak spiac Alfe 350 z obiektywami analogowej Praktiki?
    Czy cos takiego jest technicznie mozliwe? A jezeli tak,
    to jakiego ewentualnie adaptera nalezy uzyc i z jakimi
    ograniczeniami sie liczyc?
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 2. Data: 2009-06-24 19:54:28
    Temat: Re: Jak spiac Alfe 350 z obiektywami Praktiki?
    Od: "tomlot" <t...@w...pl>

    Mam adapter z Allegro za 30zł. Ostrzenie tylko manualne.

    Tom

  • 3. Data: 2009-06-24 20:09:41
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Adam 'Adak' Kępiński napisal:
    > Adapter M42 to Minolty, czy adapter bagnetu Praktiki do Minolty?

    Hm, to nie jest mocowanie gwintowe, wiec chyba bagnet.
    Mowie o obiektywie.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 4. Data: 2009-06-24 20:13:45
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@g...pl>

    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 5. Data: 2009-06-24 20:35:40
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@g...pl>

    > Hm, to nie jest mocowanie gwintowe, wiec chyba bagnet.
    > Mowie o obiektywie.

    Dlatego IMHO nie ma mowy zeby to (bagnetowe szklo do Practiki) podlaczyc do
    Sony, a domyslam sie ze kolega tomlot mowi o przejsciowce na M42 (to mozna).

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 6. Data: 2009-06-24 20:38:32
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 24 Jun 2009 22:35:40 +0200, Adam 'Adak' Kępiński napisał(a):

    > Dlatego IMHO nie ma mowy zeby to (bagnetowe szklo do Practiki) podlaczyc do
    > Sony, a domyslam sie ze kolega tomlot mowi o przejsciowce na M42 (to mozna).

    Na ebayu jest jakiś polak który sprzedaje przejściówki z bagnetu B na
    canona. Ale cena zabija.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 7. Data: 2009-06-24 23:18:18
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@g...pl>

    > Na ebayu jest jakiś polak który sprzedaje przejściówki z bagnetu B na
    > canona. Ale cena zabija.

    Kiedyś na preclu był link do storny z najdziwniejszymi przejściówkami, tyle że
    lwia część nawet nie próbowała ostrzyć na nieskończoność (np. szkła dalmierzowe
    czepione do SLR).
    A ta ostrzy?

    Bo niby Nikkory do Canona czepić można...

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 8. Data: 2009-06-25 06:51:17
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 25 Jun 2009 01:18:18 +0200, Adam 'Adak' Kępiński napisał(a):

> [...]
    > lwia część nawet nie próbowała ostrzyć na nieskończoność (np. szkła dalmierzowe

    nie wiem, ZTCP twierdził, że ostrzy. Ale akurat zniknęło, teraz są włosi,
    trochę taniej:
    http://cgi.ebay.co.uk/AF-Confirm-PRACTICA-BAYONET-le
    ns-PB-to-CANON-EOS-EF-UK_W0QQitemZ290321159015QQcmdZ
    ViewItemQQptZUK_Photography_CameraLenses_Lens_caps_h
    oods_adaptors_ET?hash=item43987d5367&_trksid=p3286.c
    0.m14&_trkparms=65%3A12%7C66%3A2%7C39%3A1%7C72%3A169
    0%7C240%3A1318%7C301%3A1%7C293%3A1%7C294%3A50

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.