  • 1. Data: 2010-05-19 00:22:56
    Temat: Zamienie 50D na 500D albo 550D
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    Jeśli kogoś interesuje lustrzanka 50D w stanie idealnym to sie wymienię.
    50D kupiłem wyłącznie po to żeby mieć backup w torbie a użyłem jej kilka
    razy pewnie, głównie katuje body FF a cropy staram sie omijać :)

    Pudło, bateria w stanie bdb, ładowarka, instrukcje itd.

    Interesuje mnie 500D albo 550D po prostu potrzebuje mniejszego i koniecznie
    lżejszego aparatu, który ma LV i jest w stanie nakręcić film HD czasem. To
    cały powód a nie chce mi się kupować 4 Canona do domu.

    Roger

    --
    Marcin 'Roger' Pojałowski
    fotografia: http://www.studio-roger.pl

  • 2. Data: 2010-05-19 11:56:54
    Temat: Re: Zamienie 50D na 500D albo 550D
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    Body poszło na allegro, z ciekawostek pół roku gwarancji i przebieg 5376
    klapnięć na tę chwilę.

    http://allegro.pl/item1047590976_canon_50d_body_gw_p
    rzebieg_5376_zdjec.html

    Roger

  • 3. Data: 2010-05-19 12:37:29
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Roger from Cracow" <r...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:ht0jmb$1s4$1@usenet.news.interia.pl...

    > Body poszło na allegro, z ciekawostek pół roku gwarancji i przebieg 5376
    > klapnięć na tę chwilę.
    >
    > http://allegro.pl/item1047590976_canon_50d_body_gw_p
    rzebieg_5376_zdjec.html

    Szkoda że cena wywoławcza nie jest ceną "Kup teraz" :(

  • 4. Data: 2010-05-19 12:47:49
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 19 May 2010 13:56:54 +0200, Roger from Cracow napisał(a):

    > Body poszło na allegro, z ciekawostek pół roku gwarancji i przebieg 5376
    > klapnięć na tę chwilę.

    Kurcze, mój 400D po 1,5 roku ma gdzieś tyle. Ile masz na głównym body? ;)

    --
    Kojer

  • 5. Data: 2010-05-19 12:48:12
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <ht0jmb$1s4$1@usenet.news.interia.pl>,
    Roger from Cracow nabazgrał:
    > Body poszło na allegro, z ciekawostek pół roku gwarancji i przebieg 5376
    > klapnięć na tę chwilę.

    Zdajesz sobie sprawę z tego, że dla nie-zawodowców wynik 5376 zdjęć
    w pół roku to nie jest typowe ,,użyty kilka razy''? Dla przykładu
    moja lustrzanka po trzech latach, w które wliczały się okresy
    intensywniejszej nauki obsługi tego tałatajstwa, ma 7054 kłapnięć
    na liczniku...

  • 6. Data: 2010-05-19 12:51:45
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 19.05.2010 14:48, l...@l...localdomain wrote:
> [...]
    > moja lustrzanka po trzech latach, w które wliczały się okresy
    > intensywniejszej nauki obsługi tego tałatajstwa, ma 7054 kłapnięć

    Hmmm, ja ostatnio w sobotę wykłapałem 1500.

    wer

  • 7. Data: 2010-05-19 13:01:04
    Od: pwz <b...@g...pl>

    W dniu 2010-05-19 13:56, Roger from Cracow pisze:

    > Body poszło na allegro, z ciekawostek pół roku gwarancji i przebieg 5376
    > klapnięć na tę chwilę.
    >
    > http://allegro.pl/item1047590976_canon_50d_body_gw_p
    rzebieg_5376_zdjec.html

    Hmmm... Za 2847 można kupić w sieci takie samo body nówka-sztuka...
    pwz

  • 8. Data: 2010-05-19 17:28:51
    Od: Olek <a...@d...pl>

    W dniu 2010-05-19 14:51, b...@n...pl pisze:

    > Hmmm, ja ostatnio w sobotę wykłapałem 1500.
    >
    > wer

    film poklatkowy kręciłeś? :)

  • 9. Data: 2010-05-19 17:56:02
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    Użytkownik "Robert Kois" <k...@h...pl> napisał w wiadomości grup

    > Kurcze, mój 400D po 1,5 roku ma gdzieś tyle. Ile masz na głównym body? ;)

    to nie jest moje główne body :) tylko zapasowe. Główne ma z 10x tyle a może
    i 20x :)
    50D to puszka, którą od początku nie lubię generalnie.

    Roger

  • 10. Data: 2010-05-19 17:57:58
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > Hmmm... Za 2847 można kupić w sieci takie samo body nówka-sztuka...
    > pwz

    aparat sprzedał sie po godzinie :)

    Roger