  • 1. Data: 2011-03-09 17:11:46
    Temat: Zamiast max1480.
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    Witam,

    ma ktoś pomysł na inny izolowany transceiver RS485 z wbudowaną przetwornicą
    napięcia i transformatorem niż MAX1480?

    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 2. Data: 2011-03-09 17:38:42
    Temat: Re: Zamiast max1480.
    Od: "Infotank" <i...@i...pl>

    Trzy transoptory, 74hct14, przewwornica DC/DC, 75176, kilka drobiazgów... i
    gotowe

    RomanF

  • 3. Data: 2011-03-09 17:42:21
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    Użytkownik "Infotank" <i...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Trzy transoptory, 74hct14, przewwornica DC/DC, 75176, kilka drobiazgów...
    > i gotowe
    >
    > RomanF
    Za duże, szukam coś w jednym układzie.

    K.

  • 4. Data: 2011-03-09 18:17:50
    Od: "zapinio" <i...@z...pl>

    ADM2483
    Do tego przetwornica (ok. 10zł)

  • 5. Data: 2011-03-10 06:55:04
    Od: Stasiek_T <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-09 18:42, Krzysztof pisze:

    > Za duże, szukam coś w jednym układzie.

    No to LTM2881, z tym że BGA.

    Pozdrawiam.

    --
    Stasiek_T

  • 6. Data: 2011-03-10 09:17:47
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    Użytkownik "Stasiek_T" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > No to LTM2881, z tym że BGA.

    To za małe.
    Myślałem , zę znajdę coś all - in - one tańszego najlepiej w SO lub
    istatecznie w DIP, ale nic innego nie znalazłem.

    K.

  • 7. Data: 2011-03-10 10:16:26
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    > Myślałem , zę znajdę coś all - in - one tańszego najlepiej w SO lub
    > istatecznie w DIP, ale nic innego nie znalazłem.

    Widziałem chyba ze dwa wymagające na zewnątrz tylko transformatora.
    P.G.

  • 8. Data: 2011-03-10 11:06:28
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Piotr,

    Thursday, March 10, 2011, 11:16:26 AM, you wrote:

    > Widziałem chyba ze dwa wymagające na zewnątrz tylko transformatora.

    Nawet projektowałem transformator dla czegoś takiego ale nie mogę go
    teraz odnaleźć :(

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 9. Data: 2011-04-06 18:08:10
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    znalezione - dla potomnych:
    ADM2587E

    K,.

  • 10. Data: 2011-04-06 22:53:38
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-04-06 20:08, Krzysztof pisze:
    > znalezione - dla potomnych:
    > ADM2587E

    Prawie 60 pln :(

    MD