  • Data: 2011-11-13 22:20:42
    Temat: Zaluje, ze nie mam jeszcze kamery w aucie
    Od: neoniusz <n...@j...org> szukaj wiadomości tego autora

    Jechalem droga przez podkarpacka wies. Ciemno i glucho, nigdy nie
    wiadomo co tam wyskoczy wiec jechalem jakies 50km/h. Widze, ze z drugiej
    strony jedzie ciemne volvo sedan (s40, s60 lub s80). Zapierdalal zdrowo
    srodkiem ulicy. Zjechalem jak tylko moglem na pobocze, zatrabilem,
    mignalem dlugimi, ale nic - tylko troche zjechal. Dalej jedzie na mnie.
    Upierdolil mi lusterko. Huk niesamowity. Mysle - zatrzyma sie. Ale nie.
    Zawrocilem, zaczalem go gonic. Malo mocy w aucie nie mam, ale przy
    160km/h wyprzedzal wszystkich na trzeciego i uciekl, widzialem tylko
    swiatla w oddali. Pamietam tylko wyroznik tablic rejestracyjnych
    niestety - RMI. Zaraz pozniej jadac ta droga jest wjazd do miasta i
    kamery na skrzyzowaniach. Watpie jednak, zeby dzielna policja sie tym
    zajela. Oczywiscie zglosilem im to - na razie telefonicznie, ale bardzo
    by chcieli, zebym do nich przyjechal. Pewnie jakis gowniarz na prochach
    podwedzil ojcu fure... I tak dobrze, ze to tylko lusterko, bo juz cale
    zycie mignelo mi przed oczami.