  • Data: 2011-11-16 13:00:30
    Temat: Re: Zaluje, ze nie mam jeszcze kamery w aucie
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kliczko3" napisał w wiadomości
    >nie-wiele osób rozumie jak bardzo fotoradary wpływaj? na poprawę
    >bezpieczeństwa.
    >U nas wchodzi projekt by na fotoradarach montować kamery video,
    >nagrywaj?ce
    >przechodz?cych ludzi dla bepieczeństwa i celów dowodowych. Uważam że
    >wła?ciwy kierunek

    A jestes pewien ?
    Bo wypadkow ubywa systematycznie od 10 lat. W Austrii ubywa
    systematycznie od 25 lat - myslisz ze to z powodu fotoradarow ?

    Owszem, taka gierkowka, 4 pasy plus pobocza, przejscie, swiatla, 70
    ... ale dopiero FR powoduje ze nie jada 130 :-)

    A czerwone ... wszyscy olewaja poczatek, naprawde wszyscy :-)

    J.