  • Data: 2011-11-14 08:47:28
    Temat: Re: Zaluje, ze nie mam jeszcze kamery w aucie
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > i dlatego Straż Wiejska powinna byc w każdej gminie.
    > Fotorejdar wykonał by
    > zdjęcie i byłby dowód.

    Dowód czego przepraszam? Że ujebał mu lusterko? Bo najwyżej
    tego że przekroczył prędkość...

    > Wszyscy uzanjecie fotoradary i Straż za wrogów a jka ktoś
    > jedzie jecze
    > niebezpieczniej to wpłacz i pomóz.....

    Nie, jeżdżących niebezpiecznie ma łapać policja drogowa. I
    wcale nie stawiam znaku równości między jadącymi 80 w
    mieście a piratami. Nie trzeba przekraczać dozwolonej
    prędkości żeby jechać niebezpiecznie... Dlaczego policja
    ignoruje chamstwo, brawurę, bezmyślność za kierownicą,
    byleby tylko gość prędkości nie przekraczał? Niejeden raz
    byłem i jestem świadkiem takiego właśnie zachowania
    policji...