    From: "kameleon" <l...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zale sie - uszkodzil i uciekl
    Date: Fri, 4 Mar 2011 19:23:21 +0100

    news:ikr7kp$9ln$1@news.mm.pl...
> [...]
    hahahahah nb 2 xD
    Jeżeli osoba pokrzywdzona, która wskutek przestępstwa (pobicia, rozboju czy wypadku
    samochodowego) nie uzyskała odszkodowania za doznane obrażenia od sprawcy może
    ubiegać
    się o rekompensatę od państwa. Wystarczy złożyć wniosek do sądu rejonowego i można
    otrzymać do 12 tys. zł odszkodowania.

    jak Łepek.... łyso ci? xD... sorry.. nie od policji, ale od państwa....
    moja makówka może trochę wolno chodzi, ale powiem ci łepek, że sztab tuska przy mojej

    makówce to jak bakteria xD hahahahah
    tak Łepek, a teraz pięknie się przyznać, że to ja miałem rację..... tak tak... nie
    złapała policja, płaci skarb państwa.... szkoda że nie gestapo xD pozdro..