  • Data: 2009-12-29 13:49:42
    Temat: Zakup moto bez prawka
    Od: Tomek Jurkiewicz <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    w minione wakacje (lip-wrz) robiłem kurs na moto w pro-motorze. Po
    różnych perypetiach (nieobecność na 1. terminie egzaminu - opóźniony
    lot do W-wy; niezdany 2. termin - linia i podpóra na 8; atak zimy na
    3. terminie) nie udało mi się jeszcze zdać praktyki. Mimo to znajomi
    doradzają rozejrzenie się za maszyną już tej zimy jeszcze przed
    zdaniem (co nastąpi nie wcześniej - i mam nadzieję że nie później -
    niż wiosną) z powodu niższych cen.

    I tu pytanie - czy ceny maszyn rzeczywiście są niższe zimą? Mieszkam w
    Warszawie dość blisko, i słyszałem, że tu w odróżnieniu od innych
    miast dość łatwo jest oberwać mandat za jazdę bez prawka - bo po
    zakupie maszyny oczywiście będzie kusiło, ot choćby żeby "poćwiczyć
    przed egzaminem". Czy dużo zaoszczędzę kupując moto i akcesoria zimą,
    zamiast - powiedzmy - maja / czerwca? Mam możliwość garażowania
    sprzętu.

    Następnym pytaniem oczywiście byłoby - jaki sprzęt kupić na 1. moto,
    ale prawie zdecydowałem się na GSF6xx ;)

    Pozdrawiam,
    TJ