  • 31. Data: 2009-06-30 12:40:53
    Temat: Re: Zakończona umowa - wybór nowego operatora
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    J.F. wrote:

    > Dwa lata temu tak rozowo to wcale nie wygladalo. Mniej wiecej
    > wychodzilo tak samo, i bez ryzyka na allegro.

    Zdecydowanie nie masz racji. Pojęcie prepaidowej taryfy biznesowej
    wykluło się gdzieś koło 2005 roku ;-)

    M.

  • 32. Data: 2009-06-30 12:41:09
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > To zależy. Ja w tak taku osiągam efektywną stawkę na poziomie 12-15 gr/min

    Widocznie dużo dzwonisz do swojego numerka i ładujesz podwójnie :)

    --
    Liwiusz

  • 33. Data: 2009-06-30 12:44:16
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Liwiusz wrote:

    > - za 30zł masz darmowe smsy przez cały miesiąc, 5 godzin rozmów w play i
    > na stacjonarne oraz 51 minut na rozmowy poza sieć. Też ciekawe ;)

    Przy rozkładzie ruchu branym z koszyków Teligena, 30 zł wystarcza na
    mniej więcej 250 minut do wszystkich.

  • 34. Data: 2009-06-30 12:45:27
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Liwiusz wrote:

    > Widocznie dużo dzwonisz do swojego numerka i ładujesz podwójnie :)

    Nie mam "swojego numerka" ;-) Za to mam dużo przychodzących.

    M.

  • 35. Data: 2009-06-30 18:51:11
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 30 Jun 2009 14:40:53 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl)

    >Zdecydowanie nie masz racji. Pojęcie prepaidowej taryfy biznesowej
    >wykluło się gdzieś koło 2005 roku ;-)

    no coz - dostalem wtedy za 45 zl/mc 80 minut lub 40 do wszystkich i
    100 do ery. plus jeszcze 2000min do ery. Plus telefon .. juz nie
    pamietam po ile, ale mysle ze musialbym doplacic ze 200-300zl gdybym
    go chcial kupic.

    Myslisz ze lepiej bym wyszedl na prepaidzie ? Nawet zakladajac
    podwojne doladowanie ?

    P.S. wlasnie mi proponuja przedluzenie umowy - 120 min za 30 zl, bez
    telefonu. cyro przedluzy sie o jakies 8 miesiecy ..

    J.

  • 36. Data: 2009-06-30 19:13:01
    Od: osiek <o...@g...pl>

    J.F. pisze:

    > P.S. wlasnie mi proponuja przedluzenie umowy - 120 min za 30 zl, bez
    > telefonu. cyro przedluzy sie o jakies 8 miesiecy ..
    >
    > J.

    to jest oferta na poziomie pre-paida. przy stawce 29gr/min tak
    popularnej w tej chwili za 100min zapłacisz 29pln a jeśli dzwonisz na
    stacjonarne to w wiekszosci ofert na stacjonarne mozesz dzwonic taniej..
    no i ofc wewn sieci. Jeśli chcesz sobie policzyć czy to dobra oferta i
    ile przeplacisz porównaj MTR dzisiaj z dzsiejszą stawką i MTR który
    będzie za rok(choć przy umowie rocznej wż tak wielkiej różnicy nie
    będzie jak przy umowach dwuletnich) (stawki są dostępne chyba na
    stronach UKE) z dzisiejszą stawką. W prepaidzie po obniżce stawek MTR
    prawdopodobne jest obniżenie stawek dla klienta czyli Ciebie. A co do
    tych 8 miesięcy to się dobrze dowiedz czy nie jest tak, że oferta
    obowiązuje od teraz/najbliższego okresu rozliczeniowego ale jesteś
    związany cyrografem na 12 miesięcy od wygaśnięcia obecnego cyrografu bo
    to jakby dwie inne sprawy

  • 37. Data: 2009-06-30 19:53:25
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "BearBag" napisał:

    > nie no czekam na konkretna oferte abonamentowa gdzie jest
    > taniej niz w prepaidzie. Podaj przyklad, jestem bardzo ciekawy.

    Podawałem tu już parokrotnie, w przeciwieństwie do Ciebie razem z dokładnymi
    wyliczeniami. Zamiast wypowiadać prawdy objawione, zerknij łaskawie do
    archiwum i przedstaw kontrwyliczenia. Chętnie przyznam Ci rację, bo nie
    wykluczam że ją masz, jako że teraz ceny za minutę w prepaidach znacznie
    spadły, ale na razie rzucasz wypowiedzi bez żadnego pokrycia w liczbach.

    > A tych telefonow to ci nie daja tylko sprzedaja na raty, do tego
    > bardzo wysokie raty,

    Jak bardzo wysokie? Konkretnie poproszę - procentowo lub kwotowo. Np. dla
    telefonu ze średniej półki w cenie tzw. rynkowej ok. 700 PLN i abonamencie
    zawierającym ok. 200 minut do wszystkich bez gwiazdek, tak jak się o to
    pytał kolega Another.

    > czesto telefon jest drozszy na umowie niz na allegro.

    Ciekawe, mnie wyszedł o wiele taniej i w dodatku na nieoprocentowane raty. A
    poza tym w abonamencie działa prosta zależność: wysokie raty = bardzo tanie
    minuty i vice-versa. Rozkładając tzw. rynkową cenę telefonu na 24
    nieoprocentowane raty i odejmując je od kwoty abonamentu, koszt za minutę
    wynosi mnie w tej chwili niecałe 13 groszy do wszystkich bez gwiazdek. W
    którym prepaidzie będę miał taką stawkę? W dodatku nie musząc wykładać kasy
    na telefon od razu na stół?

    JoteR

  • 38. Data: 2009-06-30 20:12:12
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" napisał:

    > Daj konkretny przykład: telefon + taryfa + profil dzwonienia

    Podawałem tu na grupie już parokrotnie: Samsung F480, taryfa OnePlay 65 za
    50 zł. miesięcznie (166 minut), profil dzwonienia do wszystkich (klienci są
    wszędzie), bez GPRS (do tego mam laptopa i Wi-Fi w każdym hotelu).
    Koszt tzw. raty w abonamencie wg moich wyliczeń to 29 zł, pozostałe 21 zł
    podzielone na owe 166 minut daje mi stawkę niecałych 13 groszy za minutę do
    wszystkich bez gwiazdek i bez konieczności wykładania kasy za aparat od razu
    na stół.
    W którym prepaidzie są podobne warunki, bo nie dosłyszałem?

    JoteR

  • 39. Data: 2009-06-30 20:57:32
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) ni au koto ha itsumo tanosii

    Do Playa *oczywiście* też?

    --
    ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów ]:-D

  • 40. Data: 2009-06-30 21:08:01
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    ALEX Przekliniak wrote:

    > Do Playa *oczywiście* też?

    *efektywna* znaczy efektywna ;-) Co prawda, na dłuższe pogadanki z
    plejowcami mam oddzielną kartę, ale to nie zmienia całokształtu. Na
    usprawiedliwienie podam, że tę dodatkową kartę mam od niedawna.

    M.