  • 21. Data: 2009-06-30 12:25:03
    Temat: Re: Zakończona umowa - wybór nowego operatora
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>
    napisał w wiadomości news:h2chts$qpd$2@news.onet.pl...

    > W każdym, pod warunkiem, że delikwent umie liczyć, a nie tylko
    > oglądać reklamy w tiwi.
    > W najgorszym przypadku należy się zapożyczyć- odsetki wynikające
    > z kredytu na pewno będą niższe, niż różnica między "telefonem za
    > złotówkę" a tym kupionym na kredyt.

    Dwa lata temu tak rozowo to wcale nie wygladalo. Mniej wiecej
    wychodzilo tak samo, i bez ryzyka na allegro.

    J.

  • 22. Data: 2009-06-30 12:25:24
    Od: Another <n...@g...pl>

    Dnia Tue, 30 Jun 2009 14:00:36 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Czy pytającemu naprawdę zależy na 500mb internetu w telefonie?

    Nie, mobilny internet nie jest mi w ogóle potrzebny.

    --
    Another

  • 23. Data: 2009-06-30 12:25:53
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > Chlopie za 24x15zł+49zł=410zł za tyle nie kupisz G1 .... wiec ni czorta
    > sie nie oplaca.

    chłopa to sobie poszukaj na roli
    ile realnie zużywasz MB internetu miesięcznie - a ile przepada?? ofertę
    dobiera się indywidualnie - w simplusie włączasz pakiet plus stacjonarne i
    masz połączenia po 5 groszy za minutę - nie każdemu się opłaci - ale może
    trzeba pomyśleć - bo wtedy za 5 zł masz 100 minut - wszystko zależy od
    sposobu użytkowania telefonu - innym może wystarczyć 100 MB internetu i nie
    musza wtedy kupowac pakietu za 35 zł tylko za 10 zł... proste!!

    --
    tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły

  • 24. Data: 2009-06-30 12:29:56
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Another" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie, mobilny internet nie jest mi w ogóle potrzebny.

    w takim razie zastanów się nad ofertą pre-paid bądź jakimś mixem - jeżeli
    "wali" cie ile płaci dzwoniący do ciebie to play - połączenia po 29 groszy
    pakiet play stacjonarne 5 zł za 100 minut i jest wesoło

    jeżeli zależy ci na cenie wdzwaniania to simplus/orange go (tyle że orange
    go ma sens przy doładowaniu 50 zł na 3 miesiące i więcej - przy niższych
    jest stawka wyższa za minutę)

    --
    tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły

  • 25. Data: 2009-06-30 12:31:41
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Bebe pisze:
> [...]
    > "wali" cie ile płaci dzwoniący do ciebie to play - połączenia po 29 groszy
    > pakiet play stacjonarne 5 zł za 100 minut i jest wesoło

    I jeszcze bezpłatne SMSy. Czyli - mówiąc w skrócie - za 30zł
    miesięcznie masz 10 godzin w Play i na stacjonarne oraz darmowe SMSy do
    wszystkich sieci.

    --
    Liwiusz

  • 26. Data: 2009-06-30 12:31:58
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    > Z drugiej strony należy również doliczyć, że za rok oferta abonamentowa
    > nie będzie już tak opłacalna, a płacić będzie trzeba.

    z 3 strony sa osoby których nie przekonasz do tego że abonament się nie
    opłaca :) albo inaczej - opłaca się jeżeli wykorzystujesz całość tego co
    dostajesz "free"

  • 27. Data: 2009-06-30 12:38:08
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Liwiusz wrote:

    > I jeszcze bezpłatne SMSy. Czyli - mówiąc w skrócie - za 30zł
    > miesięcznie masz 10 godzin w Play i na stacjonarne oraz darmowe SMSy do
    > wszystkich sieci.

    Skąd wziąłeś te 10 godzin? ;-)

    M.

  • 28. Data: 2009-06-30 12:39:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > Skąd wziąłeś te 10 godzin? ;-)

    30 zł to 6 pakietów po 5zł po 100 minut.

    --
    Liwiusz

  • 29. Data: 2009-06-30 12:39:47
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Liwiusz wrote:

    > Dziś tak tak jest już niemodny :)

    To zależy. Ja w tak taku osiągam efektywną stawkę na poziomie 12-15 gr/min

    M.

  • 30. Data: 2009-06-30 12:40:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Liwiusz pisze:
> [...]

    Masz rację, można włączyć 3 pakiety w miesiącu. Zatem inaczej:

    - za 30zł masz darmowe smsy przez cały miesiąc, 5 godzin rozmów w play i
    na stacjonarne oraz 51 minut na rozmowy poza sieć. Też ciekawe ;)

    --
    Liwiusz