  • 21. Data: 2023-02-16 18:25:01
    Temat: Re: Zakaz sprzedaży samochodów spalinowych od 2035 r.
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-02-16 o 10:48, heby pisze:

    > Ta sama chcąca wsadzić religie do konsytucji?
    >
    > Debilizm nie jedno ma imię. To bardziej kwestia tego w czym jesteś
    > debilem. Masz wybór. Na tym polega dzisiaj demokracja. Albo debile z
    > prawicy albo debile z lewicy.

    Zaraz... To Tobie się tfuuudemokracja nie podoba?
    I bardzo dobrze bo to objaw zdrowia psychicznego.
    Już lepsza jest monarchia.

    Ale jak już jesteśmy na poziomie obowiązywania tej tfuudemokracji...

    To sprzeczne z jej zasadami jest przywłaszczanie sobie praw nigdzie nie
    zapisanych w traktatach.
    interpretowanie sobie po swojemu ogólnego pojęcia np "praworządność"

    Czy blokowanie wypłaty KPO które jest KREDYTEM podpisanym przez wiele
    państw i PODŻYROWANYM przez wiele państw tylko jednemu z nich.

    Czy uchwalanie "prawa" nadrzędnego na państwowym bez uwzględnienia VETA.

    To jest BEZCZELNE ŁAMANIE ZASAD tej tfuuuudemokracji.

  • 22. Data: 2023-02-16 18:25:12
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 16 Feb 2023 17:39:39 +0100, Shrek wrote:

    > Ja właśnie zamówiłem 4,6 kilowata halogenów:P

    A po co ci - do grzania kurcząt ?

    > Zakaz części zamiennych:P

    Tez mozna, ale ludzie moga zaprotestowac na wyborach :-)
    Chociaz ... jak wiekszosc bedzie juz jezdzila elektrykami,
    to z czystej zawisci moga taki zakaz wprowadzic :-)

    > Ropa konczyła się chyba jeszcze cześciej niż świat:P

    No fakt, pierwszy raz ze 100 lat temu, az wymyslelismy czteroetylek
    ołowiu :-)
    Tym niemniej sie skonczy i to w miare szybko.
    Zobacz, jak nagle u nas wegla zabraklo.
    A bez wegla samochodu nie wyprodukujesz, no chyba, ze aluminiowy :-)

    J.

  • 23. Data: 2023-02-16 18:26:50
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-02-16 o 11:33, J.F pisze:
    > Wiec moze to nie taki glupi przepis.

    Uważasz że szczęśliwość nastąpi po uchwaleniu przepisu/zakazu sprzedaży
    i oczywiście ściganiu podatkami dotychczasowych użytkowników spalinowców?

    To FASZYSTOWSKIE METODY nie mające nic wspólnego z tfuuudemokracją.

  • 24. Data: 2023-02-16 18:30:27
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 16 Feb 2023 17:36:00 +0100, Shrek wrote:

    > Niekoniecznie. A mało to pomysłów unii już było pewnych a nie przeszły?

    Ale on juz przeszedl.

    Teraz mozna:
    -go wycofac,
    -przesunac na pozniej,
    -wybrac kolejnego Kaczynskiego, co tupnie nóżką i krzyknie
    "a my sie nie damy". Tylko ... nie mamy fabryki samochodow.
    Mamy miec. Elektrycznych.

    > Zależy od tego czy uda się ludzi przekonać. Na razi są na dobrej drodze
    > - widać wyciąglęli nauczkę z kowida i dowolnie głupie pomysły przejdą
    > jak napuścisz na siebie ludzi i wmówisz im że ci co przeciw to szury...

    Ale juz ludzi namowiles i przeszlo.
    Teraz to przeciwnicy muszą namowic ludzi do innego glosowania w
    kolejnych wyborach unijnych.
    No chyba, ze wezmiemy przyklad z GB ...

    Tesla nie jest zla. Tylko droga :-)

    J.

  • 25. Data: 2023-02-16 18:30:39
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-02-16 o 11:33, J.F pisze:
    > Mamy 12 lat, a potem cos jeszcze pewnie mozna bedzie prolongowac,
    Że co? Zgódźmy się a potem może coś tam wybłagamy?
    tak działa pisowska banda.
    ANIE KROKU W TYŁ! ;-)

    > tylko co kupisz - chinskiego spaliniaka, czy reaktywowaną Syrenę?
    Jak kupuję Audi A2 z rocznik 2005 ? aluminiowe i będę remontował aż do
    skutku.
    To tylko na pierwszy rzut oka głupi pomysł.

    Oczywiście jest jeszcze A8 z tamtych czasów które coś mi się wydaje będą
    mimo swojej BRZYDOTY bardzo CENNE l0(

  • 26. Data: 2023-02-16 18:37:08
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 16 Feb 2023 16:39:11 +0100, Lisciasty wrote:

    > A może komuś pasuje że coś świeci i grzeje?

    Zimą moze i pasuje, a latem klimatyzator odpala.
    Powinni tego zabronic.

    > Może nie każdy lubi LEDy?

    A co tu jest do lubienia ...

    > Ja mam ledówki w chałupie ale są teorie że spektrum świecenia ledów jest
    > mniej korzystne dla człeka niż żarówki. Nie wiem nie znam się.

    No ale pewne doswiadczenie juz masz.
    Nie osleples?

    > Wyszukaj sobie "żarówka tradycyjna 100W" albo "wstrząsoodporna".
    > Myślisz że handlarze to wystawiają bo takie mają hobby? ;)

    W sklepach tego coraz mniej. Rzadko sie sprzedaje ?
    Kolejna sprawa to jakosc tego - ostatnie zarówki ktore kupiłem,
    byly fatalne i szybko sie spalily.
    Te obecne moze lepsze ... bo jeszcze mniej wydajne.

    Halogenki G9 230V tez padaly jak muchy ...

    > Ale u szkopa jest milion BEV i ładowarki też są i nie trzeba było
    > żadnych zakazów i wymuszeń.

    I jest milion zadowolonych klientow.
    Ale cos juz narzekaja na kolejki :-)

    > Niby tak ale wątpię, za duża kasa za tym stoi a biurokraci są podatni na
    > wziątki.

    No to duza kasa bedzie produkowac elektryki.
    A kto ma zaplacic za ICE - Chinczyki?

    J.

  • 27. Data: 2023-02-16 18:37:55
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-02-16 o 14:32, io pisze:
    > Ja bym się raczej zapytał jak debilnym pomysłem byłoby głosować za
    > spalinówkami.

    Co innego mieć wybór. Głosować nogami a co innego dostać ZAKAZ i podatek
    bo nie stać Cię na nowy bez PODATKU

    Jakby Ci w dobre braku postepu np. w smartfonach zakazano używać 2
    letniego bo ma ZA DUŻY ŚLAD a nowe z mniejszym śladem cena x 5 to
    kupiłbyś nowy aby generować kolejne tony elektrosmieci kiedy ten
    dwuletni działa i spełnia swoje zadania?

    To jest właśnie taka ekologiczna religia ignorująca FAKTY w którą masz
    WIERZYĆ i nie pyskować.

  • 28. Data: 2023-02-16 18:38:01
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 16/02/2023 18:25, _Master_ wrote:
    > Czy uchwalanie "prawa" nadrzędnego na państwowym bez uwzględnienia VETA.
    > To jest BEZCZELNE ŁAMANIE ZASAD tej tfuuuudemokracji.

    Demokracja to nie to samo co prawo. Pomyliłeś byty.

    Moze być łamaniem porządku prawnego, ale z demokracją nie ma to śladu
    związku.

  • 29. Data: 2023-02-16 18:42:12
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-02-16 o 12:16, Lisciasty pisze:
    > Za dużo kasy na stole żeby to przeszło. A krajów poza unią jest wokół
    > nas sporo, kto będzie chciał kupić to będzie jeździł na szwajcarskich
    > albo ukraińskich blachach ?

    Być może masz rację

    Ale to by znaczyło że DEBIL który wymyśla takie prawo powinien być
    natychmiast zwolniony bo marnuje siły wprowadzając NIESKUTECZNE prawo.

    Uświadomcie to sobie w końcu. Biurwy brukselskie dbają tylko o swoje
    stanowiska pracy. Oni nic mądrego dla ludzkości nie wymyślą.

    Korwin ma rację to bagno głupoty trzeba ZLIKWIDOWAĆ ;-)

  • 30. Data: 2023-02-16 18:59:53
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-02-16 o 18:38, heby pisze:

    > Demokracja to nie to samo co prawo. Pomyliłeś byty.

    Nic nie pomyliłem.
    Demokratycznie wybrane rządy/parlamenty uchwalają PRAWO.
    Zaczyna mnie wkurwiać takie oddzielanie wyboru narodu od skutków jego
    wyboru.
    To takie usprawiedliwianie odseparowania się od obywateli z jednej
    strony a z drugiej deprecjonowania decyzji które ten właśnie naród
    podjął jak nam się te decyzje NIE PODOBAJĄ.

    DOŚĆ TEGO. Naród wybrał.
    Nie podoba się? TRUDNO. Taki marszałek z PO wytumaczy co i jak ;-)