  • 21. Data: 2011-04-13 15:18:23
    Temat: Re: Zakaz palenia i jedzenia za kółkiem?
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 13/04/2011 08:40, z wrote:

> [...]
    > bezpieczeństwo bólem głowy. Do egzekwowania tych zakazów oczywiście będą
    > stosowane specjalne detektory a ministerstwo już pracuje nad warunkami
    > technicznymi które są potrzebne do zamówienia publicznego.
    > Sprawą dyskusyjną natomiast pozostaje problem z płaczącymi dziećmi.
    > Obowiązek instalowania dźwiękochłonnych kabin klimatyzowanych musi być
    > poparty dyrektywą UE bo stoi w sprzeczności z wolnościami obywatelskimi
    > maluchów. Deputowani są jednak dobrej myśli. Mają nadzieję na
    > przeforsowanie stosownych zapisów w kolejnych latach ;-)

    HWDP i JP na 99% (bo trochę się boję)!!!!!!!!!!JEDENJEDEN!!!!

    Kamil

  • 22. Data: 2011-04-13 15:45:06
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "LEPEK" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2011-04-13 12:43, Mariusz Chwalba pisze:
    > bo ma on też parę oczu, które jezdnię
    > obserwują i potrafi kierowcę o niebezpieczeństwie ostrzec.

    To nie dokładnie o ostrzeganie chodzi, a o odbiór bodźców podczas rozmowy.
    Jest taki fajny eksperyment: prowadzi się rozmowę z drugą osobą siedząc
    w trzech różnych pozycjach - na przeciw siebie patrząc prosto w oczy,
    obok siebie spoglądając na siebie i odwróceni plecami do siebie.
    Pierwszy sposób jest dla większości ludzi niewygodny i po krótkiej
    chwili męczący. Drugi - najwygodniejszy. W trzecim przypadku mamy
    problem z koncentracją i szukamy zajęcia dla zmysłów, które nie
    odbierają wizerunku drugiej osoby - dokładnie z tego samego powodu
    większość z nas lubi chodzić podczas rozmowy przez komórkę. IMO
    trzymanie telefonu w ręku może przeszkadzać tylko technicznie w
    prowadzeniu samochodu (np. w trasie praktycznie bez znaczenia), ale
    zaburzenie koncentracji występuje bez względu na to, czy mamy telefon w
    ręku, czy słuchawkę w uchu.

    ===============

    Z Twoich słów wynika, że sam zakaz rozmawiania przez komórkę trzymaną w
    rękach jest sprzeczny z psychologią. Nie ma kompletnie wpływu na wypadkowość
    (o ile ma się automatyczną skrzynię biegów). Jest równie bezsensowny, co
    nakaz świecenia światłami w letni dzień w zakorkowanym mieście.

  • 23. Data: 2011-04-13 16:19:00
    Od: Mario <c...@o...pl>

    Jest równie
    > bezsensowny, co nakaz świecenia światłami w letni dzień w zakorkowanym
    > mieście.

    Zaraz się zacznie... :-)

    pozdrawiam
    mario

  • 24. Data: 2011-04-13 17:56:35
    Od: marjan <k...@g...com>

    W dniu 2011-04-13 08:14, Artur Maśląg pisze:
    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,94242
    86,Przypominamy__zakaz_palenia_i_jedzenia_za_kolkiem
    _.html

    > O tym, że w służbowym w teorii palić nie wolno to wiem,
    > ale skąd zakaz picia i jedzenia w prywatnym samochodzie?
    > Podobno coś się zmieniło w przepisach od kwietnia 2011.
    >
    > Gazeciane rewelacje czy też faktycznie coś zmodyfikowali?

    O tej rewelacji czytałem 1 kwietnia bodajże na interii, pod koniec dnia
    napisali, że to był [nieudany] primaaprilisowy żart.

    Może dziennikarzyna z gazeta.pl wzorował się na takim właśnie
    primaaprilisowym żarcie i nie załapał?

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mariusz [marjan] Morycz

  • 25. Data: 2011-04-13 18:08:59
    Od: Mega <m...@p...wp.pl>

    Dnia Wed, 13 Apr 2011 08:55:48 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    86,Przypominamy__zakaz_palenia_i_jedzenia_za_kolkiem
    _.html

    > Nie jest martwy i możesz się z tym oczywiście nie zgadzać. Ba, możesz
    > nawet się przekonać na własnej skórze.

    Ależ jest martwy, o czym większość ludzi miała przyjemność przekonać się
    na własnej skórze.

    --
    Pzdr.
    Mega

  • 26. Data: 2011-04-13 18:13:34
    Od: Mega <m...@p...wp.pl>

    Dnia Wed, 13 Apr 2011 12:43:11 +0200, Mariusz Chwalba napisał(a):

    > Gdzieś obiły mi się o uszy badania, z których wynikało, że rozmowa przez
    > zestaw głośnomówiący jest równie niebezpieczna, jak trzymanie komórki przy
    > uchu. A z pasażerem właśnie nie - bo ma on też parę oczu, które jezdnię
    > obserwują i potrafi kierowcę o niebezpieczeństwie ostrzec.

    A żebyś ty wiedział jak myślenie o dupie Maryny jest niebezpieczne!
    W następnej wersji przepisów będzie zapis o skoncentrowaniu uwagi
    kierowcy na drodze.
    Biegli psychologowie będą następnie oceniali po nagranym wyrazie twarzy
    kierowcy o czym myślał w kontrolowanym okresie czasu.

    --
    Pzdr.
    Mega

  • 27. Data: 2011-04-13 19:09:59
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-04-13 17:56, marjan pisze:
    (...)
    > O tej rewelacji czytałem 1 kwietnia bodajże na interii, pod koniec dnia
    > napisali, że to był [nieudany] primaaprilisowy żart.

    To by tłumaczyło te rewelacje :)

    > Może dziennikarzyna z gazeta.pl wzorował się na takim właśnie
    > primaaprilisowym żarcie i nie załapał?

    ;)

  • 28. Data: 2011-04-13 19:11:39
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > 3. Znajomości posłów z producentami urządzeń głośnomówiących.
    >
    > :-(

    Z całą pewnością. Na koszt państwa zrobili sobie wycieczkę do Chin.

  • 29. Data: 2011-04-13 19:14:01
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-04-13 18:08, Mega pisze:
    > Dnia Wed, 13 Apr 2011 08:55:48 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    (...)

    > Ależ jest martwy, o czym większość ludzi miała przyjemność przekonać się
    > na własnej skórze.

    Ciekawe po co chowają te telefony na widok patrolu, a jak dadzą się
    złapać to lament, że policja się głupotami zajmuje.

  • 30. Data: 2011-04-13 19:33:56
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > O tym, że w służbowym w teorii palić nie wolno to wiem,
    > ale skąd zakaz picia i jedzenia w prywatnym samochodzie?
    > Podobno coś się zmieniło w przepisach od kwietnia 2011.

    przepraszam a co z lodami ?? :))))))))
    generalnie większość społeczeństwa liże :))))
    i proszę tu bez żadnych wątków okołotematowych
    pzdr
    GL