  • 1. Data: 2011-04-13 09:00:27
    Temat: Reforma rolna- numer na stałe, ewidencja przebiegu, jedno okienko...
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    Całkiem przyjemne zmiany:

    http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/504705,numer_r
    ejestracyjny_zostanie_przypisany_do_auta.html

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 2. Data: 2011-04-13 09:08:51
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2011-04-13 09:00, Dominik & Co pisze:
    > Całkiem przyjemne zmiany:
    >
    > http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/504705,numer_r
    ejestracyjny_zostanie_przypisany_do_auta.html

    No, ktoś wreszcie odkrył Amerykę z tymi przebiegami. Ale zaraz utrudnienia:
    "Informacja o stanie licznika auta będzie dostępna przez internet za
    pośrednictwem ePUAP. Dane uzyska tylko ten, kto poda pewne informacje z
    dowodu rejestracyjnego np. numer dowodu rejestracyjnego."
    Po co tak?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 3. Data: 2011-04-13 09:26:21
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-04-13 09:08, LEPEK pisze:

> [...]
    ePUAP. Dane uzyska tylko ten, kto poda pewne informacje z dowodu rejestracyjnego np.

    Chciałbyś sprawdzać przebiegi w dowolnym aucie z ulicy?
    Ja bym takiej informacji jednak nie chciał udostępniać każdemu.
    Choćby konkurencji gospodarczej...

  • 4. Data: 2011-04-13 09:29:28
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    > Chciałbyś sprawdzać przebiegi w dowolnym aucie z ulicy?
    > Ja bym takiej informacji jednak nie chciał udostępniać każdemu.
    > Choćby konkurencji gospodarczej...

    Jakoś nie miałbym z tym problemu. Szwedzi też nie mają.
    A o co ci chodzi z tą konkurencją gospodarczą?

    Pozdr,

  • 5. Data: 2011-04-13 09:35:00
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-04-13 09:29, LEPEK pisze:

    > Jakoś nie miałbym z tym problemu. Szwedzi też nie mają.
    > A o co ci chodzi z tą konkurencją gospodarczą?

    Przebieg floty to informacja gospodarcza. Jakbyś miał np. firmę kurierską,
    to koniecznie chciałbyś pozwalać konkurencji na obserwację jak ci idzie biznes?
    A może by od razu publikować PIT :)

  • 6. Data: 2011-04-13 09:47:35
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    > Przebieg floty to informacja gospodarcza. Jakbyś miał np. firmę kurierską,
    > to koniecznie chciałbyś pozwalać konkurencji na obserwację jak ci idzie
    > biznes?

    Przebieg floty zależy od tylu rzeczy (wielkość floty, obszar działania,
    rodzaj działalności, forma własności samochodów, sposób
    wykorzystywania...), że sam w sobie jest żadną informacją. Poza tym duży
    przebieg w firmie kurierskiej to dobrze, czy źle? Nie przekonałeś mnie.

    Pozdr,

  • 7. Data: 2011-04-13 10:00:54
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-04-13 09:47, LEPEK pisze:

    > Przebieg floty zależy od tylu rzeczy (wielkość floty, obszar działania, rodzaj
    działalności, forma własności samochodów, sposób wykorzystywania...), że sam w sobie
    jest żadną informacją.

    Ale jeśli zakres twojej działalności nie uległ zmianie, a jeździsz
    np. dwa razy mniej niz trok temu, to już sam fakt mówi wiele.

    Ale mnie tam rybka - staram się tylko zrozumieć czemu ktoś
    może mieć zastrzeżenia, no i widzę pewne argumenty.

  • 8. Data: 2011-04-13 11:00:30
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *Dominik & Co* napisał(-a):

    > Całkiem przyjemne zmiany:
    >
    > http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/504705,numer_r
    ejestracyjny_zostanie_przypisany_do_auta.html

    O numerach rejestracyjnych nadawanych na stałe to słyszałem już kilka
    lat temu. I jeszcze kilka pewnie upłynie zanim słowo ciałem się stanie.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 9. Data: 2011-04-13 11:19:17
    Od: gregor <c...@g...pl>

    W dniu 2011-04-13 09:00, Dominik & Co pisze:
    > Całkiem przyjemne zmiany:
    >
    > http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/504705,numer_r
    ejestracyjny_zostanie_przypisany_do_auta.html

    bedzie tak jak z dowodami osobistymi gdzies tak za 10 lat

    gregor

  • 10. Data: 2011-04-13 12:43:23
    Od: p0li <p...@p...onet.pl>

    O->Dnia 2011-04-13 09:00:27 niejaki Dominik & Co napisał:
    > Całkiem przyjemne zmiany:
    >
    > http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/504705,numer_r
    ejestracyjny_zostanie_przypisany_do_auta.html

    a świstak siedzi i zawija te sreberka..

    wybory na jesieni a przepis ma byc na wiosne? taaaaaa...
    na pewno
    tk samo jak autostrady, stadiony, firma w jednym okienku, brak meldunku
    itd..

    --
    P0zdrawiam
    p0li