  • 1. Data: 2011-02-17 19:31:34
    Temat: Zaciskarka do małych końcówek
    Od: JS <b...@p...onet.pl>

    Witam,

    szukam ręcznej zaciskarki do końcówek złącz takich jak pod poniższymi
    linkami:

    http://www.jm.pl/page,produkt,id,25100,kat,138,2410-
    06-p.html
    http://www.jm.pl/page,produkt,id,25102,kat,138,2411-
    t1.html
    http://www.jm.pl/karty/2410-006.pdf
    http://www.jm.pl/karty/2411-T1.pdf

    Kupiłem właśnie czwartą z kolei i albo trafiam na chińszczyznę, która
    działa tylko w teorii, albo na nieodpowiedni typ. Może mógłby mi ktoś
    jakąś polecić?

    pozdrawiam
    JS

  • 2. Data: 2011-02-17 19:58:34
    Temat: Re: Zaciskarka do małych końcówek
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    Użytkownik "JS" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Kupiłem właśnie czwartą z kolei i albo trafiam na chińszczyznę, która
    > działa tylko w teorii, albo na nieodpowiedni typ.

    Do tych zlacz musi byc dedykowana zaciskarka (jedna nie obskoczysz
    wszystkich). Nie ma w JM? W TME chyba byla do tych wiekszych.

    e.

  • 3. Data: 2011-02-17 20:00:30
    Od: JS <b...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-17 20:58, entroper pisze:
> [...]
    >
    > Do tych zlacz musi byc dedykowana zaciskarka (jedna nie obskoczysz
    > wszystkich). Nie ma w JM? W TME chyba byla do tych wiekszych.

    Ja chcę obskoczyć tylko te złącza. Jak będzie bardziej uniwersalna to
    o'k. Linki są cztery, bo wskazują na foto obudowy złącza, foto pinu, pdf
    obudowy złącza i pdf pinu, ale cały czas odnosi się to do jednego typu.

    pozdrawiam
    JS

  • 4. Data: 2011-02-17 20:22:35
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    > Ja chcę obskoczyć tylko te złącza. Jak będzie bardziej uniwersalna to
    > o'k. Linki są cztery, bo wskazują na foto obudowy złącza, foto pinu, pdf
    > obudowy złącza i pdf pinu, ale cały czas odnosi się to do jednego typu.

    mój błąd, wydawało mi się, że drugi link jest do większego złącza (brak
    skali). Tak czy tak, musisz namierzyć jakiegoś renomowanego producenta
    tych złącz, u niego znajdziesz oznaczenie zaciskarki i jest pewna
    nadzieja, że farnell, digikey itp będą coś takiego mieli na stanie.

    e.

  • 5. Data: 2011-02-17 21:14:06
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    On 17/02/2011 19:31, JS wrote:
> [...]
    >
    > Kupiłem właśnie czwartą z kolei i albo trafiam na chińszczyznę, która
    > działa tylko w teorii, albo na nieodpowiedni typ. Może mógłby mi ktoś

    Dla mnie to podobne do Molex Microclasp. OIDP to zaciskarka do nich
    kosztuje ?250 - wiec chcesz potwierdzic ze to napewno te zlacza zanim
    kupisz zaciskarke.

    --
    Jerry1111

  • 6. Data: 2011-02-18 17:55:57
    Od: JS <b...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-17 22:14, Jerry1111 pisze:

> [...]
    >
    > Dla mnie to podobne do Molex Microclasp. OIDP to zaciskarka do nich
    > kosztuje ?250 - wiec chcesz potwierdzic ze to napewno te zlacza zanim

    No właśnie, kupiłbym raz ale dobrze.
    BTW: w ELFIE są zaciskarki DRB0505 i DRB0805 firmy ABIKO. Może ktoś tego
    używa i mógłby powiedzieć, czy któraś się nada.

    pzdr
    JS

  • 7. Data: 2011-02-18 18:50:57
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Fri, 18 Feb 2011 18:55:57 +0100, JS napisał(a):

    > No właśnie, kupiłbym raz ale dobrze. BTW: w ELFIE są zaciskarki DRB0505
    > i DRB0805 firmy ABIKO. Może ktoś tego używa i mógłby powiedzieć, czy
    > któraś się nada.
    Moze w Knipexie poszukaj cos odpowiedniego?

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski