  • 1. Data: 2011-02-16 22:37:45
    Temat: Kto wywróży na jakie napięcie te żaróweczki?
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Można wywróżyć na jakie napięcie są te żaróweczki?
    http://img88.imageshack.us/img88/3077/88311079.jpg
    Jest to podświetlenie miniwieży Philipsa.
    Szklane, mają naciągnięte gumowe osłonki.

    Nie mam czym zmierzyć, a jutro chcę kupić.

    Robert

  • 2. Data: 2011-02-16 23:39:19
    Temat: Re: Kto wywróży na jakie napięcie te żaróweczki?
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > Nie mam czym zmierzyć, a jutro chcę kupić.

    Jak to mówią : albo rybka - albo twarożek.
    Jak nie masz czym zmierzyć (znaczy rozumiem dowolnego miernika za 10 zł nie
    masz),
    no to jak mówią starzy górale - "du.. blada". Nie dowiesz się.
    Mogą to być dowolne żarówczki - zazwyczaj mieści się to między 6 a 12 v.
    Ale też może być inaczej.
    Jakbyś chociaż podał symbol urządzenia, to może jakaś litościwa dusza
    zajrzałaby do schematu , o ile ktoś cudem posiada.
    A tak - to możesz sobie wylosować
    A grupowe wróżenie z szklanej kuli to w kazdą pierwszą sobotę miesiąca, po
    godz. 22.00

  • 3. Data: 2011-02-17 00:41:07
    Od: "kobuz" <k...@o...eu>

    Przypuszczam,że to są na 12V, kiedyś takie kupowałem. Przypuszczam,że jeśli
    urządzenie było zasilane z 12V , to i żarówki są na 12V.

  • 4. Data: 2011-02-17 02:27:05
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-17 00:39, sundayman pisze:

> [...]
    > no to jak mówią starzy górale - "du.. blada". Nie dowiesz się.
    > Mogą to być dowolne żarówczki - zazwyczaj mieści się to między 6 a 12 v.

    Kiedyś takie w radiu samochodowym philipsa miałem po 3 czy 4 łączone w
    szereg czyli były gdzieś po 3V. Często się paliły więc dałem ledy i
    rezystor.

    MD

  • 5. Data: 2011-02-17 09:08:25
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Wieża to Philips FW46.
    Chyba pójdę do sąsiadów po prośbie i pożyczę miernik.
    Żarówki równolegle połączone.

    Robert

  • 6. Data: 2011-02-17 14:20:31
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Wieża to Philips FW46.

    I nie można tak od razu ?
    Wygląda na to że 12V 68mA

  • 7. Data: 2011-02-17 14:56:24
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > I nie można tak od razu ?
    > Wygląda na to że 12V 68mA

    Dlaczego piszę że "wygląda" ?
    Bo na schemacie przy żaróweczkach jest podany prąd, natomiast ciężko wyczaić
    gdzie one podpięte są
    (jakaś masakryczna niekonsekwencja w złączach - nie mogę znaleźć tego
    dokładnie, w dodatku urządzenie malutkie w środku cała kupa modułów).
    Ale - wszystko tam jest na 12V, więc pewnie i te żarówki też.

  • 8. Data: 2011-02-17 14:59:16
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    aaaa...znalazłem.
    Czyli dobrze powiedziałem 12V (dokładnie jest na nich 11.6V)

  • 9. Data: 2011-02-17 15:22:26
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Użytkownik "sundayman"
    > aaaa...znalazłem.
    > Czyli dobrze powiedziałem 12V (dokładnie jest na nich 11.6V)

    Bardzo dziękuję.
    Teraz będzie pięknie się prezentować.

    Kupiłem jako najtańsze coś do słuchania radia w warsztacie na Allegro.
    Za kilkanaście zł.
    Zdziwiony jestem jakością dźwięku. Czy to jeszcze jakaś stara produkcja?
    Czy to też już chińskie? A może tylko głośniki jakieś trochę lepsze?

    Robert

  • 10. Data: 2011-02-17 21:17:22
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Kupiłem jako najtańsze coś do słuchania radia w warsztacie na Allegro.
    > Za kilkanaście zł.
    > Zdziwiony jestem jakością dźwięku. Czy to jeszcze jakaś stara

    nie chwal sie publicznie ZAIKS czeka by ZAInKaSowac , co łaska, na nowe proshe
    Rodowicz i Dody.