  • 1. Data: 2010-09-04 15:41:34
    Temat: Zaciskarka do GOLDPIN
    Od: "Chomik" <c...@h...pl>

    Sa sobie koncowki tzw. GOLDPIN tak jak na tym zdjeciu
    http://www.altron.com.pl/Allegro/ZLkabGOLD_PINkompl2
    x.jpg
    Mam zaciskarke tego typu http://obrazki.elektroda.net/31_1250229858.jpg ale
    ona sie do tych koncowek nie nadaje. Co bycie polecili niezadrogiego i
    sprzwdzonego w boju nadajacego sie do tych koncowek. Chodzi o to aby byly
    zaciskane tak jak na tym drugim obrazku pozycje 4,5,7 czyli aby blaszki
    ktore lacza sie z przewodem byly zawiniete do srodka. W ofercie jest duzo
    zaciskarek ale nie chce wydac pieniedzy na prozno wiec zalezy mi na
    sprawdzonej informacji ze taka to i taka zaciskarka nadaje sie do tego celu.

  • 2. Data: 2010-09-04 18:01:55
    Temat: Re: Zaciskarka do GOLDPIN
    Od: Piotrek <p...@p...fm>

    Witam

    Mam identyczną i idealnie się tym zaciska te złączki

  • 3. Data: 2010-09-04 18:22:54
    Od: "henry1" <h...@i...pl>

    Użytkownik "Chomik" <c...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zaciskarek ale nie chce wydac pieniedzy na prozno wiec zalezy mi na
    > sprawdzonej informacji ze taka to i taka zaciskarka nadaje sie do tego

    Ja używam HT 213 do amatorskiego zaciskania jest idealna . Blaszki zawija do
    środka tak jak chcesz.

    Pzdr

  • 4. Data: 2010-09-04 18:48:11
    Od: "Chomik" <c...@h...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <p...@p...fm> napisał w wiadomości grup
    > Witam
    >
    > Mam identyczną i idealnie się tym zaciska te złączki

    To powiedz jakim cudem to robisz skoro i z rysunku jak i z budowy widac ze
    nie zacisnie ona blaszek z tym podwinieciem bo nie ma tak uksztaltowanych
    szczek dla malych zlacz. Z podwinieciem bardzo dobrze zaciska np konektory
    samochodowe ale nie goldpin.

  • 5. Data: 2010-09-04 19:10:47
    Od: "Chomik" <c...@h...pl>

    > Ja używam HT 213 do amatorskiego zaciskania jest idealna . Blaszki zawija
    > do środka tak jak chcesz.

    Na pewno zawija?? Patrzac na dostepne zdjecia (nie ma zblizenia pelnego
    szczek) konstrukcja ma praktycznie taka jak i ta moja. W necie rowniez
    znalazlem informacje od uzytkownikow ze nie zawija blaszek do srodka tylko
    zaciska.

  • 6. Data: 2010-09-04 20:06:41
    Od: "henry1" <h...@i...pl>

> [...]
    > szczek) konstrukcja ma praktycznie taka jak i ta moja. W necie rowniez
    > znalazlem informacje od uzytkownikow ze nie zawija blaszek do srodka tylko

    Drogi Chomiku !

    Na przewodzie, na części odizolowanej zaciska zawijając
    skrzydełka do wewnątrz. Na izolacji owija wokół.
    HT 213 ma tylko dwa elementy zaciskające jeden do tych, z twojego zdjęcia
    drugi do ciut większych.
    Używam je już parę lat i jestem zadowolony.

    Pzdr

  • 7. Data: 2010-09-04 20:24:42
    Od: "Chomik" <c...@h...pl>

> [...]
    > drugi do ciut większych.
    > Używam je już parę lat i jestem zadowolony.

    Byc moze pojawiaja sie w handlu rozne wersje roznych producentow i o roznej
    jakosci. Rozpietosc cenowa tez jest dosc duza.
    Tak jak wczesniej wspomnialem znlazlem bardzo duzo opinii wlasnie na temat
    HT213 od niezadowolonych uzytkownikow ktortym nie zawijala blaszek stad moje
    dodatkowe pytania.
    Poki co chyba jednak zdecyduje sie na YAC4 bo zarowno zdjecia jak i opinie
    wskazuja ze bedzie dobrze spelniac stawiane przed nia zadania.

  • 8. Data: 2010-09-07 14:21:11
    Od: "Chomik" <c...@h...pl>

    Użytkownik "Chomik" <c...@h...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > Poki co chyba jednak zdecyduje sie na YAC4 bo zarowno zdjecia jak i opinie
    > wskazuja ze bedzie dobrze spelniac stawiane przed nia zadania.
    Po przejrzeniu wielu opinii wybor padl na HT-225D

  • 9. Data: 2010-09-10 18:39:01
    Od: "Chomik" <c...@h...pl>

    > Po przejrzeniu wielu opinii wybor padl na HT-225D

    HT-225D sprawuje sie idealnie. Zaciska tak jak trzeba, ladnie zawijajac
    skrzydelka do srodka.
    Ogladalem te HT-213 ale te ktore widzialem nie zawijaly skrzydelek wiec tak
    jak pisalem wczesniej widocznie sprzedaja rozne firmy pod ta nazwa i jedne
    zawijaja inne nie.