  • 11. Data: 2013-05-29 16:35:28
    Temat: Re: Zabronić rowerzystom jazdy po ulicach!!!
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 29 maja 2013 15:50:10 UTC+2 użytkownik WS napisał:
> [...]
    wiadomościnews:45a4fea7-3200-4bf7-8c0a-99d02061b98a@
    googlegroups.com...

    > i sa one juz "kodeksowe" ;) http://www.miastadlarowerow.pl/index_wiadomosci.php?
    dzial=2&kat=8&art=95

    > WS

    Ni i dobrze że są legalne. Nie jeżdżę na rowerze to mogłem nie wiedzieć. To jeszcze
    tylko OC i możliwość identyfikowania rowerzystów. Policja by miała łatwiej. Chyba
    przedwczoraj rowerzystka potrąciła na chodniku faceta. Spowodowała poważne obrażenia.
    Rowerzystka uciekła z miejsca zdarzenia. Do wczoraj udało się ustalić że miała ok
    trzech lat.

  • 12. Data: 2013-05-29 17:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@s...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Tyle, że właśnie te "migające popierdółki" informują w najlepszy sposób
    > o obecności roweru na drodze.

    Ale jemu nie o to chodzi.
    To taki nowy rodzaj hipokryzji - jak fotoradarami udaje sie pilnowanie
    bezpieczenstwa to jest be, bo wycelowane w kierowce. Ale jak przepisy
    miałyby narzucac gorzej widoczne oswietlenie to jest cacy bo wycelowane w
    rowerzystów.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'

  • 13. Data: 2013-05-29 17:15:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-05-29 08:23, WW wrote:
    > Witam
    >
    > Po ulicach nie powinien poruszać się żaden użytkownik, który nie może
    > zostać jednoznacznie zidentyfikowany!

    Dokładnie - zwłaszcza piesi, motocykliści w kaskach i psy poza
    radiowozami;) Popierdoliło cię do reszty, czy trolujesz?

    Shrek.

  • 14. Data: 2013-05-29 19:51:14
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 29.05.2013 17:15, Shrek pisze:

    > Dokładnie - zwłaszcza piesi, motocykliści w kaskach i psy poza
    > radiowozami;) Popierdoliło cię do reszty, czy trolujesz?
    to tylko kwestia czasu, i dla większości z nas - dobrze. jak
    społeczeństwo nie dorosło do wolności, odpowiedzialności, to kamery
    pomogą zrobić porządek z "chwastami"
    Swiatła rowerowe są obowiązkowe. ich brak, przyczynia się do śmierci
    rowerzysty - moim zdaniem- tak samo jak jazda po pijaku. jaka jest kara
    za brak świateł? 100zł! Tylko 100zł! Jazda po chodniku i pasach - bez
    kary. Jakby ktoś puknął autem rowerek na pasach - chętnie sie dowiem kto
    i ile dostał.
    ubezpieczenie OC całej rodziny, wtym zdarzeń na drodze - 50zł/rok Czy to
    tak dużo? To cena przeciętnej opony rowerowej, albo obiadu dla tejże
    rodziny w knajpie. Nie wiem jak Wy, ale ja znam jeden przypadek, w
    którym rowerzysta bez OC musiał pokrywać szkody.
    ToMasz

    Ps więcej czasu na rowerze niż w samochodzie....

  • 15. Data: 2013-05-29 20:05:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-05-29 19:51, ToMasz wrote:

    > to tylko kwestia czasu, i dla większości z nas - dobrze. jak
    > społeczeństwo nie dorosło do wolności, odpowiedzialności, to kamery
    > pomogą zrobić porządek z "chwastami"

    Pieprzenie - wyposażysz pieszych w tablice rejestracyjne?

> [...]
    > rowerzysty - moim zdaniem- tak samo jak jazda po pijaku. jaka jest kara
    > za brak świateł? 100zł! Tylko 100zł! Jazda po chodniku i pasach - bez

    Hm - mają akcję "rower" odpowiednio 50/200PLN.

    Ale ja mam OC. Ino dobrowolnie.

    Shrek.

  • 16. Data: 2013-05-30 00:14:26
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    k...@g...com, Wed, 29 May 2013 05:33:46 -0700 (PDT),
    pl.misc.samochody:

    > Popieram. Powinni mieć ubezpieczenie OC

    Ja tam płacę...

    > i rowery powinny mieć kodeksowe światła a nie jakieś migające popierdółki.

    Mają. Przynajmniej obowiązek jest.

    --
    Pozdrowienia,
    Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą.

  • 17. Data: 2013-05-30 14:22:56
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-05-29 14:33, k...@g...com pisze:

    > Popieram. Powinni mieć ubezpieczenie OC i rowery powinny mieć kodeksowe światła a
    nie jakieś migające popierdółki. Migające popierdółki można dopuścić jako nie
    obowiązkowe.

    Bo przez to obowiązkowe świecenie całodobowe się kierowcom wydaje że jak
    coś nie wydziela z siebie mocy 2xH7 to nie istnieje na drodze.
    Wytrzeszczać gały lenie patentowane. Patrzeć co się dzieje!!! ;-)

  • 18. Data: 2013-05-30 16:26:55
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 29.05.2013 20:05, Shrek pisze:

    > Pieprzenie - wyposażysz pieszych w tablice rejestracyjne?
    nie nieda się. ale jak kamery będą powszechne, a Twój pies nasra na mój
    trawnik, nie podaruje.

    > Hm - mają akcję "rower" odpowiednio 50/200PLN.
    u nas- nie mają. podobnie nigdy pieszy nie dostał mandatu, za deptanie
    po drodze dla rowerów. natomiast jak pieszy przejdzie przez jezdnie pod
    kładką - za 50 dostanie, nawet jak ulicą nie jedzie samochód 10 minut.

    > Ale ja mam OC. Ino dobrowolnie.
    właśnie otym pisze. za taką niską kwotę, aż głupio nie wziąć....

    ToMasz

  • 19. Data: 2013-05-30 17:31:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-05-30 16:26, ToMasz wrote:

    > nie nieda się. ale jak kamery będą powszechne, a Twój pies nasra na mój
    > trawnik, nie podaruje.

    To żeby być w temacie - http://goo.gl/maps/i88hE - masz tu rowerzystę na
    pasach - chętnie posłucham jak zamierzasz my "nie podarować"?

    > u nas- nie mają. podobnie nigdy pieszy nie dostał mandatu, za deptanie
    > po drodze dla rowerów. natomiast jak pieszy przejdzie przez jezdnie pod
    > kładką - za 50 dostanie, nawet jak ulicą nie jedzie samochód 10 minut.

    I co popierasz?

    > właśnie otym pisze. za taką niską kwotę, aż głupio nie wziąć....

    No i super - pozwól jednak, że ja zadecyduje głupio czy nie. BTW - to
    jest ubezpieczenie jak komuś lusterko zarysuje, bo jak kogoś poważnie
    uszkodzę, to i mnie i jemu gówno z tego ubezpieczenia przyjdzie.

    Shrek.

  • 20. Data: 2013-05-30 19:55:01
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    z, Thu, 30 May 2013 14:22:56 +0200, pl.misc.samochody:

    > Bo przez to obowiązkowe świecenie całodobowe się kierowcom wydaje że jak
    > coś nie wydziela z siebie mocy 2xH7 to nie istnieje na drodze.

    Szczególnie, jak widzę samochody z 2x1 cree 1W :-)